• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Tassen
    gullan83 skrev 2015-06-29 04:00:52 följande:

Blää vad jag mår illa nu

Jag med... mjölken smakar ren grädde och mackan började helt plötsligt smaka jord... Kräktes igår efter frukost men denna gång ska det stanna inne! Har inte tid med sånt. Ska ju till jobbet
  • Darimna

Förlåt att jag tjatar, men finns det en facebookgrupp eller inte? 

Jag tycker det är så drygt att följa alla i  en enda tråd såhär, det blir så galet rörigt. 

FL är ett bra ställe att plocka upp folk på, men sedan när man vill prata och lära känna varnadra och hålla kontakt är ju fb så otroligt mycket bättre... 

• izzard
    Darimna skrev 2015-06-29 08:28:29 följande:

Förlåt att jag tjatar, men finns det en facebookgrupp eller inte? 

Jag tycker det är så drygt att följa alla i  en enda tråd såhär, det blir så galet rörigt. 

FL är ett bra ställe att plocka upp folk på, men sedan när man vill prata och lära känna varnadra och hålla kontakt är ju fb så otroligt mycket bättre... 

Vi kan ju starta en grupp på FB med samma namn som här?
  • Life_as_supermom
    izzard skrev 2015-06-29 09:34:35 följande:

Vi kan ju starta en grupp på FB med samma namn som här?

Tycker jag låter som en jättebra ide! :) någon som vet hur man skapar en hemlig grupp på fb?
  • izzard
    gullan83 skrev 2015-06-29 04:00:52 följande:

Blää vad jag mår illa nu

Är du skriven på Capio eller kan man boka där fast man är skriven på annan VC eller så?
  • svaneke

Tror man kan starta en grupp som är hemlig men då krävs folks e-mailadresser för att bjuda in :)

Jag är gärna med!

• gullan83
    izzard skrev 2015-06-29 10:08:45 följande:

Är du skriven på Capio eller kan man boka där fast man är skriven på annan VC eller så?

Nä jag är skriven på annan vc
  • hannawer88

Hoppar också in här - BF 3/2 första barnet är 26 år. Längtar till v.18 och ultraljudet! Känns som tiden går så jävla långsamt dessa första veckorna.

Någon ifrån Malmö eller i närheten utav Halmstad? ????????

• gullan83

Idag känner jag mig väldigt gravid haha illamåendet inatt och nu molvärk i sidan och humöret som växlar och tröttheten. Går in i vecka 6 idag :)

• Darimna
    svaneke skrev 2015-06-29 10:09:28 följande:

Tror man kan starta en grupp som är hemlig men då krävs folks e-mailadresser för att bjuda in :)

Jag är gärna med!

Ja precis. En skapar gruppen, sedan måste alla skicka sin mail (eller sitt fb-namn om man har ett unikt sådant) till den personen i PM här på FL så kan hon lägga till dem i gruppen. 
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)