• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • GlitterLina
    Fushia skrev 2015-06-30 00:12:01 följande:
    Jag var i ett förhållande med pappan, men när jag plussade fick han spel och lämnade oss Rynkar på näsan 
    Men va ledsamt :( kram
  • danosani
    Nickie skrev 2015-06-29 19:00:20 följande:

Din presentation är privat, så det går inte att skriva till dig här :)

Konstigt, har fått meddelande av dig ;)
  • Fushia
    GlitterLina skrev 2015-06-30 00:17:56 följande:
    Men va ledsamt :( kram
    Jo, det är väl sådant som kan hända antar jag. Men jag har en underbar familj och ett starkt nätverk där flertalet redan har barn, så helt ensam kommer jag inte att stå :) 
  • Fushia
    närtreblirfem skrev 2015-06-30 00:33:42 följande:

Här är en till som plussat, bf 28/2 enligt sista mensen. Så jag hänger gärna på i tråden :)

Grattis och välkommen in i gemenskapen! :D 
  • Lena74

Här är en till som fått pluss o enligt sista mens är jag beräknad till den 16/2-16. Ska till bm på torsdag.

• GlitterLina
    Fushia skrev 2015-06-30 00:32:49 följande:
    Jo, det är väl sådant som kan hända antar jag. Men jag har en underbar familj och ett starkt nätverk där flertalet redan har barn, så helt ensam kommer jag inte att stå :) 
    Ja tyvär händer ju sånt..
    Så skönt att du inte känner dig ensam <3
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-29 22:52:27 följande:

Jag är 30 och ska göra kub. Gjorde inte med dom andra två men var ju några år sen och nu är man äldre så lika bra att kolla.

Får jag fråga hur mycket övervikt du har? Jag är också överviktig och absolut de känns jättejobbigt men vad ska vi göra.? :/ förhoppningsvis så får man en bm som inte dömer. .

Ja funderar på kub är 32 nu och jag är med överviktig har kvar mina kilon sedan dom andra två fortfarande. Rätt skönt att kunna dölja graviditeten på ett vis då min mage redan ser gravid ut sedan innan
  • gullan83
    närtreblirfem skrev 2015-06-30 00:33:42 följande:

Här är en till som plussat, bf 28/2 enligt sista mensen. Så jag hänger gärna på i tråden :)

Grattis vi har bf samma dag :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)