• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • gullan83
    danosani skrev 2015-06-28 12:04:49 följande:

Jag har fått det vid mina tidigare två graviditeter, Å hoppet lever ;)

Ok de är ju bra. Får.nöja mig med lyssna på bebisen sedan;)
  • GlitterLina
    Längtan 30 skrev 2015-06-28 10:37:15 följande:

Vad kul, jag kommer att vara i vecka 7 (6+2) när jag gör mitt också. smile1.gif
    Åh så spännande :)
    Vilket datum va det du ska kolla?
  • GlitterLina
    Life_as_supermom skrev 2015-06-28 10:50:59 följande:

Ni som kommer gå på vul tidigt, hur fick ni tid bokad? Via bm eller ringde ni och bokade privat? Kommer ni behöva betala för det? När jag har gått tidigt vul har det varit när jag varit sjuk och när de behövde fastställa graviditet och de gick på högkostnadskort då. Jag vill gärna ha ett nu med men bara för att se att hjärtat slår så man kan känna sig lite lugnare :)

Jag ringde bm & sa hur min bakrund vart att jag haft utomkvedshavandeskap & behöver ett tidigt vul. Kostar inget
  • Längtan 30
    GlitterLina skrev 2015-06-28 12:27:15 följande:
    Åh så spännande :) Vilket datum va det du ska kolla?

10/6. Ska till en privatgyn som samarbetar med landstinget så ultraljudet är gratis eftersom jag har frikort.. Hör inte till vanligheterna med privata mottagningar så det var en glad överraskning!
  • Life_as_supermom
    GlitterLina skrev 2015-06-28 12:29:51 följande:

Jag ringde bm & sa hur min bakrund vart att jag haft utomkvedshavandeskap & behöver ett tidigt vul. Kostar inget

Okej! Ska jag testa göra det samma :)
  • jacklove
    gullan83 skrev 2015-06-28 13:37:42 följande:

Är det någon annan som är ensam gravid

jag. har inte ens någon jag kan prata med om det här.
  • gullan83
    jacklove skrev 2015-06-28 13:58:01 följande:

jag. har inte ens någon jag kan prata med om det här.

Okej får.man fråga hur du blev gravid?
  • Ia84

Idag går vi in i vecka 8, varje söndag känns som ett stort steg när man går in i en ny vecka. 

Vi har en spännande vecka framför oss, imorgon ska vi och göra VUL, detta pga att vi har blivit gravida genom IVF. Ser så mycket fram emot imorgon samtidigt som man har en rädsla också att allt inte ska se bra ut. Vill bara att allt ska se helt normalt ut och att det lilla hjärtat ska slå så man kan känna sig lite lugnare. 

Sedan på onsdag har vi inskrivning hos BM på MVC :). 

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)