BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
21a juli ska jag på första besök hos BM.
Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?
OOj vul skall de stå
Oj, du och jag är i omvända situationer! Jag sa upp mig dagen innan jag plussade :P
Vår familj vet redan.. plus två av mina arbetskamrater. . Men vet dom inte säger något. Börjar redan få lite mage och hoppas kan dölja det till efter semestern. Då kommer jag vara i v 11-12 något och då känner jag att det är ok att berätta. .
hej allihopa! jag har beräknad förlossning 23e feb. vi gjorde ivf och lyckades på första. har en dotter på 2 år också:). då vi gjorde ivf har vi berättat för ganska många men börjar nytt jobb 3e aug o kommer då vara i v 11... får se hur dom tar det haha.
äter ni mkt när ni är gravida? jag är sååå hungrig!! vad och hur mkt äter ni på en dag ? kan ni träna något?
Här började arbetsdagen med blödning som jag upplever som stor.... Gjorde ett VUL på jobbet, hon såg något där - men visste inte riktigt vad. Så vi kom överens om att jag ringer till gynakuten under helgen om jag har ökad mängd blödning, annars pratar vi på måndag och hon remitterar mig till ultragyn som ligger i huset mittemot...
Fyfan... Är så jävla orolig...
Ok självvalt eller finns de någon anledning till det? Vad kostar det?
hej allihopa! jag har beräknad förlossning 23e feb. vi gjorde ivf och lyckades på första. har en dotter på 2 år också:). då vi gjorde ivf har vi berättat för ganska många men börjar nytt jobb 3e aug o kommer då vara i v 11... får se hur dom tar det haha.
äter ni mkt när ni är gravida? jag är sååå hungrig!! vad och hur mkt äter ni på en dag ? kan ni träna något?