• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • gullan83

Insåg att det är tre veckor sedan idag som jag gjorde min insemination och det lyckades på första försöket

• Längtan 30
    gullan83 skrev 2015-06-25 16:13:37 följande:
    Insåg att det är tre veckor sedan idag som jag gjorde min insemination och det lyckades på första försöket

Första syskonförsöket med insemination gjordes för 15 dagar sen. Med första barnet tog det sig med andra inseminationen. Känner mig väldigt lyckligt lottad eftersom jag är nästan 35 bast.
  • gullan83
    Längtan 30 skrev 2015-06-25 16:39:07 följande:

Första syskonförsöket med insemination gjordes för 15 dagar sen. Med första barnet tog det sig med andra inseminationen. Känner mig väldigt lyckligt lottad eftersom jag är nästan 35 bast.

Häftigt jag lyckades med på andra försöket sist och nu första försöket :) har en till stor men där finns det en pappa i bilden men jag har använt samma donator dom här två gångerna
  • Mamma till två gullegrisar
    Rocket skrev 2015-06-25 15:22:01 följande:

Mellan v.11-14 kan man göra ultraljudet men blodprovet ska lämnas innan. Ringde du idag och fick mer info?

Ja, fick tid 17 augusti. Är då i v 12+5. Blodprovet lämnas vid inskrivningen och då är jag i v 10 -11 tror jag..
  • Längtan 30
    gullan83 skrev 2015-06-25 17:38:27 följande:
    Häftigt jag lyckades med på andra försöket sist och nu första försöket :) har en till stor men där finns det en pappa i bilden men jag har använt samma donator dom här två gångerna

Vad kul, och grattis! (Glömde skriva det förra inlägget)
  • meldeah
    minneli skrev 2015-06-25 15:09:03 följande:
    Ja jag förstod det som att det var vanligt! Har inte haft så mina tidigare graviditeter. Får man ont i huvudet senare i graviditeten och högt blodtryck mm kan det vara havandeskapsförgiftning men det kan det ju inte vara såhär tidigt.
    Jag går in i vecka 6 idag.
    Igår fick jag gå och lägga mig kl 21 pga av huvudvärken. hoppas jag klarar mig från värken ikväll då jag är själv med barna och har mkt som ska hinnas med.
    Jo, havandeskapsförgiftning vet jag kommer senare. Jag jobbar på förlossningen.

Hoppas du får en huvudvärksfri kväll!
  • minneli
    meldeah skrev 2015-06-25 18:51:45 följande:
    Jo, havandeskapsförgiftning vet jag kommer senare. Jag jobbar på förlossningen. smile1.gif

Hoppas du får en huvudvärksfri kväll!
    Haha ja då vet du ju! :) Jag har fått havandeskapsförgiftning i typ v34-36 innan och en gång i v. 39. Är väl därför jag först kopplar huvudvärk till det

Idag har jag klarat mig från huvudvärken och druckit några vattenglas extra! Hur går det med din huvudvärk?
  • meldeah
    minneli skrev 2015-06-25 21:12:53 följande:
    Haha ja då vet du ju! :) Jag har fått havandeskapsförgiftning i typ v34-36 innan och en gång i v. 39. Är väl därför jag först kopplar huvudvärk till det

Idag har jag klarat mig från huvudvärken och druckit några vattenglas extra! Hur går det med din huvudvärk?
    Ja, huvudvärk och förhöjt blodtryck är vanliga tecken

Min har kommit och gått, försökt dricka lite extra. Nu är den lite i bakgrunden
  • Fushia

Hej alla :)

Här kommer en till och hoppar in i tråden - plussade igår på bim och har bf den 3 mars enligt senaste mens första dag. Första barnet, jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Solig

Hoppas att få följa er alla och dela glädjen hela vägen! 

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)