BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Någon mer som är beräknad på skottdagen?
Vad gäller att känna symtom så är det alltid olika, i vårt fall som fått assisterad befruktning tror jag har gjort att jag går runt och känner efter väldigt mycket och symtomen är rätt lika hur jag kände innan mens och ÄL tidigare månader när vi inte ens försökt och jag omöjligt kunde vara gravid. Molvärken är det jag känner efter för mest eftersom jag är nervös att det gått "för lätt för att kunna vara sant" och är rädd för mf, trots att jag, peppar peppar, inte varit med om nån gång innan + att jag tog hormoner för att bli gravid och är orolig för biverkningar. Jag har berättat för min mamma och syster, sambon har inte berättat för nån vad jag vet om. Jag har sagt att det kan dröja med att berätta för hans familj till jul när vi träffas haha om jag inte skulle lyckas springa på nån av dem när det börjar synas för svärmor och ena svägerskan klagade över att vi berättade så tidigt som vecka 14 med blivande storasyskonet.
Min
Mina föräldrar vet och några vänner vet. Mina barn vet inte ännu tänker vänta tills de verkligen syns och dom kan känna
Haha var inne på maxi nyss för köpa godis till barnen gissa om jag började må illa och brösten började spänna
Stackare det kan jag tänka mig, lite gulligt också men lätt för mig att säga som utomstående Om det var båda som tyckte det vet jag inte men svärmor berättade iaf att hon och svägerskan pratat om att vi väntade barn och svägerskan hade då klagat över att vi berättade när det var så lång tid kvar till bf. :-/ Svärmor skrattade lite ändå och sa att svägerskan var den sista som skulle klaga eftersom hon berättade för svärmor samma dag som hon plussade typ, men men de får veta tids nog. Jag kommer inte skicka nån ultraljudsbild denna gången iaf..
Jag är extremt svullen och öm i magen. Ser ut att var typ i v.20 redan. Och det molar och drar konstant. Ibland gör det riktigt ont. Och brösten gör det ont i så fort man kommer åt dom. Men alltså jag är verkligen jättestor om magen ????