• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • izzard
    gullan83 skrev 2015-06-26 19:01:02 följande:
    OOj vul skall de stå
    Är det i Kstad? Kostar det något? Kan man gå dit för ett VUL utan "giltlig" anledning?
  • danosani

Jag ska göra ul i v 10-11. Hoppas på att få ett vid inskrivning, har bokat ett privat som backup dock :)

• gullan83
    izzard skrev 2015-06-28 11:12:41 följande:

Är det i Kstad? Kostar det något? Kan man gå dit för ett VUL utan "giltlig" anledning?

Det är på capio man kan gå dit utan anledning ja vill bara se hjärtat sa jag. Kostar 300
  • gullan83
    Life_as_supermom skrev 2015-06-28 10:50:59 följande:

Ni som kommer gå på vul tidigt, hur fick ni tid bokad? Via bm eller ringde ni och bokade privat? Kommer ni behöva betala för det? När jag har gått tidigt vul har det varit när jag varit sjuk och när de behövde fastställa graviditet och de gick på högkostnadskort då. Jag vill gärna ha ett nu med men bara för att se att hjärtat slår så man kan känna sig lite lugnare :)

Ja bokade via en privat klinik här Istan gjorde likadant med förra graviditeten. Kostar dock 300 kr då de inte ingår i högkostnadskortet
  • gullan83
    danosani skrev 2015-06-28 11:35:34 följande:

Jag ska göra ul i v 10-11. Hoppas på att få ett vid inskrivning, har bokat ett privat som backup dock :)

Här kan man inte göra ul på inskrivning då hon jag går till inte har den utrustning som krävs
  • Moorii
    danosani skrev 2015-06-28 11:35:34 följande:

Exakt samma här faktiskt :) Nästa måndag ska vi antagligen göra ul privat, nästan i v 11, och fyra dagar senare ska vi till mvc för andra gången, men det var osäkert om hon kunde göra ul eller inte, så skönt att redan ha kollat om det inte blir av! Vilken vecka är du i nu? Känns verkligen inte som jag har nåt därinne, så kan knappt bärga mig tills vi får se hur det ser ut! :)
  • danosani
    gullan83 skrev 2015-06-28 11:39:56 följande:

Här kan man inte göra ul på inskrivning då hon jag går till inte har den utrustning som krävs

Jag har fått det vid mina tidigare två graviditeter, Å hoppet lever ;)
  • danosani
    Moorii skrev 2015-06-28 11:41:12 följande:

Exakt samma här faktiskt :) Nästa måndag ska vi antagligen göra ul privat, nästan i v 11, och fyra dagar senare ska vi till mvc för andra gången, men det var osäkert om hon kunde göra ul eller inte, så skönt att redan ha kollat om det inte blir av! Vilken vecka är du i nu? Känns verkligen inte som jag har nåt därinne, så kan knappt bärga mig tills vi får se hur det ser ut! :)

Kul! Jag tycker att det är lätt värt pengarna att gå privat faktiskt. Gjorde det sist i v7+3. Jag är i v 7 nu, har inskrivning 10/7 och en privat tid 16/7 :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)