BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag ska göra ul i v 10-11. Hoppas på att få ett vid inskrivning, har bokat ett privat som backup dock :)
Är det i Kstad? Kostar det något? Kan man gå dit för ett VUL utan "giltlig" anledning?
Ni som kommer gå på vul tidigt, hur fick ni tid bokad? Via bm eller ringde ni och bokade privat? Kommer ni behöva betala för det? När jag har gått tidigt vul har det varit när jag varit sjuk och när de behövde fastställa graviditet och de gick på högkostnadskort då. Jag vill gärna ha ett nu med men bara för att se att hjärtat slår så man kan känna sig lite lugnare :)
Jag ska göra ul i v 10-11. Hoppas på att få ett vid inskrivning, har bokat ett privat som backup dock :)
Någon som vet hur man beställer kub test??
Här kan man inte göra ul på inskrivning då hon jag går till inte har den utrustning som krävs
Exakt samma här faktiskt :) Nästa måndag ska vi antagligen göra ul privat, nästan i v 11, och fyra dagar senare ska vi till mvc för andra gången, men det var osäkert om hon kunde göra ul eller inte, så skönt att redan ha kollat om det inte blir av! Vilken vecka är du i nu? Känns verkligen inte som jag har nåt därinne, så kan knappt bärga mig tills vi får se hur det ser ut! :)
Någon här från Sthlm som kan rekommendera en bra privat klinik för bokning av vul? :)