BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Då har man bokat så om tre veckor ska jag dit
Då har man bokat så om tre veckor ska jag dit
21a juli ska jag på första besök hos BM.
Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?
Delacore tusen tack för att du delade med dig. Viken rörande och gripande historia. Massa kramar. Då kan jag bara anta att ni väntar till vecka 12 igen? Gör så att du bokar in täta besök och kollar bebis varje vecka eller varannan så kanske hela den här första tiden känns lättare? Jag kommer boka in ett besök i vecka 8 för att se på hjärtljuden :) här i Göteborg har vi den möjligheten. Kostar bara 100 kr. Vad tror du? :)
Trulsatruls guuuud va kul !!!!!!! :) Grattis det måste kännas helt fantastiskt. Vill du också dela med dig av din historia???
Hej allihop!
Jag hoppar gärna in här också om det är okej? Plussade igår och har BF på skottdagen av alla dagar... :) Har redan en dotter på 2,5 år.
Till vad?
Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?
Förresten fick jag nytt jobb som jag tackade ja till dagen innan jag plussade. Jag kommer vara i v 12 när jag börjar nya jobbet om allt går bra. Vet inte hur/när jag ska berätta för nya chefen :S
Kanske ska presentera mig förresten :) Hej på er! Plussade den 11/6 efter tio månaders försök, BF beräknat till den 1/2 och går in i vecka nio imorgon. Det blir mitt och min mans första gemensamma barn, han har en son sedan tidigare. Längtar till första ultraljudet och till vecka 13 när man slappna av lite mer iallafall :)