BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Grattis till alla nya plus :))
Ja, blir nog till att göra för mig med eftersom jag också är överviktig :(
Var på hälsosamtal idag. Går in i v6 idag. Inskrivning 28/7 . Samt om jag vill göra kub så blir det mitten av augusti. Sen fick jag tid till ul och en tid till v23. Sist jag var gravid så gick man till bm både i v16 och v 20. Men nu är det förutom kub och ul 13 veckor ungefär mellan bm besöken .. skillnad sen innan..
Bm sa iallafall att bf är 24 februari istället :)
Hej!
Pussade i förrgår och har bf ca 2 mars, mensen har varit lite konstig, så inte riktigt säker.
Har två barn sen innan, 4 och 8 år. Detta blir första barnet med min nuvarande sambo :)
Brösten spänner och jag har molvärk till och från, kanske lite extra trött annars bra :)
Hej !
Vi plussade förra veckan, vi väntar vårt första barn med bf 25 februari :)
Vi är spända och hoppas allt ska gå bra hela vägen.
Jag mår bra än så länge, lite tröttare än vanligt bara.
Fler som har ont i huvudet?
Jag är trött och mår lite illa och så hux flux kan jag bli jätteillamående i typ en timme.
Högre temp än vanligt och svettas!
Och brösten gör ont.
Idag fick jag tid för ett tidigt ultraljud 23 juli. Tror det är precis då jag går in i vecka 9 eller slutet av vecka 8. Bokade tid för inskrivning den 10 aug.
[quote=75459599][quote-nick]gullan83 skrev 2015-06-24 15:59:31 följande:[/quote-nick]Ja det blir ju glesare ju fler barn man har vilket jag tycker är tråkigt[/
O konstigt... Alla graviditeter är olika. Jag tycker man behöver lika mycke tider. Har aldrig känt mig välkommen... 5:e barnet påväg o funderar på att inte gå alls... De har aldrig hjälpt mig med det jag vill ändå.