• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • mammave
    Längtan 30 skrev 2015-06-28 09:28:39 följande:

Om lite mindre än två veckor ska jag göra ett ultraljud för att kolla upp om det är fler än en eftersom jag gjorde hormonbehandling. Funderar lite på om jag ska göra KUB/NIPT också eftersom jag fyller 35 senare i år. Är det nån annan som ska göra ul innan RUL?

Får man göra NIPT där du bor?
  • GlitterLina
    gullan83 skrev 2015-06-29 11:36:59 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp med samma namn som här

Vill du va gullig å lägga till mig :)

Lina Jamila Stridh
    Är mitt fb namn :)
  • gullan83

Tror ni kan söka gruppen på fb jag kan bara lägga till folk som jag är vänner med

• Life_as_supermom
    gullan83 skrev 2015-06-29 12:01:05 följande:

Tror ni kan söka gruppen på fb jag kan bara lägga till folk som jag är vänner med[/quote

[quote=75475601][quote-nick]gullan83 skrev 2015-06-29 12:01:05 följande:[/quote-nick]Tror ni kan söka gruppen på fb jag kan bara lägga till folk som jag är vänner med

Jag kan tyvärr inte hitta gruppen.. Tror inte det går om den är hemlig. Tror du/skaparen behöver bli vän med de som vill vara med i gruppen, lägga till dem och sen kan du nog ta bort de från din privata Fb :)
  • Zozzo
    gullan83 skrev 2015-06-29 11:36:59 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp med samma namn som här

Jag vill också vara med i Facebook gruppen Vad heter du på fb så kan jag skriva till dig där?
  • GlitterLina

Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??
    Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..

• gullan83
    GlitterLina skrev 2015-06-29 14:57:55 följande:

Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??

Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..

Ingen aning jag kör från mensen första dag.brukar bli lättare då
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)