Inlägg från: lillpalten |Visa alla inlägg
  • lillpalten

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej !

Vi plussade förra veckan, vi väntar vårt första barn med bf 25 februari :)

Vi är spända och hoppas allt ska gå bra hela vägen.

Jag mår bra än så länge, lite tröttare än vanligt bara.

• lillpalten
    Miraaa skrev 2015-06-26 20:17:27 följande:

hej allihopa! jag har beräknad förlossning 23e feb. vi gjorde ivf och lyckades på första. har en dotter på 2 år också:). då vi gjorde ivf har vi berättat för ganska många men börjar nytt jobb 3e aug o kommer då vara i v 11... får se hur dom tar det haha. 

äter ni mkt när ni är gravida? jag är sååå hungrig!! vad och hur mkt äter ni på en dag ? kan ni träna något?

Jag var jättehungrig fram till för 4 dagar sen. Nu har jag noll hunger och äter bara på rutin. Sötsuget försvann helt när jag blev gravid. Inte ätit en godis sen dess. Jag försöker äta 3 mål mat+ två mellanmål per dag. Jag orkar fortfarande träna 6 dar I veckan, tränar dock lite lugnare ,kör inga maxtester etc. Har bf 25 feb.
  • lillpalten
    GlitterLina skrev 2015-06-27 13:49:15 följande:

Hur mår ni alla i v 4 v 5 ??

Jag känner inga symtom :( jobbigt & oroande tycker jag!

Jag är i v 6 och jag har knappt heller några symtom! Vi ska nog vara tacksamma för det! Enda jag märker är att det är flåsigare att löpträna och kanske lite gasigare än vanligt.
  • lillpalten
    Emmabebis1990 skrev 2015-06-28 15:51:23 följande:

Jag är beräknad till 27 feb :D ????????

Grattis :) jag är beräknad till 25:e ! Är du född1990? Jag är född -89 :)
  • lillpalten
    vindruvan skrev 2015-06-28 19:53:50 följande:

Ok, tack! :)

På din vanliga mvc?

Jag är i v 5 enligt den här uträkningen nu när jag kollade igen, när anmäler man sig till mvc? Har noll koll känner jag, haha. :D

Jag ringde ett par dagar efter jag plussat! Det var tur för det var svårt med tider nu i semestertider (vi har valt att gå till en privat )
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)