• Forumvärd

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
    Har du något råd till ditt unga jag?
  • Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
  • Anton Chigurh
    traveler skrev 2015-06-23 08:37:43 följande:
    Jag skulle säga ta för fan inte den dyra hyresrätten. Bo hemma två år till och spara pengar istället.
    Fast nu skall dom ju stiga i pris, med 5 % om året dom närmaste 10 åren, så du kanske får igen dina satsade slantar.....

Gäller storstadsregionerna iofs, å bor du i Göteborg förväntas stigningen bli hela 7 % om året. 10 år framåt. Övriga storstadsregioner ligger förväntad ökning runt 5 %

Kram för helvete //Anton flyingcarpet.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • traveler
    Anton Chigurh skrev 2015-06-23 09:46:34 följande:
    Fast nu skall dom ju stiga i pris, med 5 % om året dom närmaste 10 åren, så du kanske får igen dina satsade slantar.....

Gäller storstadsregionerna iofs, å bor du i Göteborg förväntas stigningen bli hela 7 % om året. 10 år framåt. Övriga storstadsregioner ligger förväntad ökning runt 5 %

Kram för helvete //Anton 
    Jo men jag skaffade min hyresrätt 2007 samma år som jag fick min första heltidstjänst. Jag skulle struntat i det och bott hemma i 2 år till och lagt undan typ 85% av lönen varje månad. Då Hade jag kanske haft i runda slängor 200 000. Det hade jag kunnat använda som kontantinsats till en etta i stockholms län 2009. Skulle jag sålt den idag 2015 hade jag ju varit miljonär. 
  • Anonym (uttr)

*Sitt inte inne så förbannat mycket. maskinspråk är skit.
    *Gör inte inbrott i bilar
    *börja aldrig med droger

• Anonym (Takfrons)
    Vaxa fittan och skaffa ett jobb Skaffa utbildning Sex är överskattat Lyssna inte på feministhoran Skaffa inte barn
  • Anonym (Lev livet)

Ha sex, varje tillfälle du får.

Sluta vänta på den rätta.

Var en slampa, så att du finner ro sen... Lek av dig...

????

• Anonym (HH)

När han med stort H kommer, vänd dig om och spring.

• Anonym (mamma 2012)

Gör inte dumma affärer...

• Kereza

Skaffa för HELVETE gymnasiekompetens, för en dag kommer du på vad du VILL göra och då är du lurad -_-

...jo, jag kom på det - och jag är lurad på minst fyra år innan det ens börjar LUKTA realism om det...

Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?