Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Har du något råd till ditt unga jag?

Ta vara på tiden, lev varje dag som det vore den sista!
För en dag kommer du sitta och tänka tillbaka på hur du slösade så mycket tid på onödiga saker.
Hälsa på mormor och farmor så ofta du kan! Båda betyder oerhört mycket för dig. I framtiden när båda är borta kommer du ångra alla stunder du missade med dem.
Se till att gå klart gymnasiet.
Behandla dina vänner bättre. För man får inte hur många chanser som helst.
Ta hand om din kropp. Se till att inte gå upp massor i vikt. En dag kommer du vara uppe i 127 kg och må riktigt kasst. Sök hjälp för ditt störda ätbeteende,
I framtiden kommer du få en katt, han kommer betyda oerhört mycket för dig.
Sköt dina tänder och ät inte massa socker.
Plugga mer, nita fler översittare, ge satan i att röka, res ut i världen innan du skaffar barn.
Jag hade inte lyssnat så tro annat är bara dumt...
Att tänka mer på vad jag vill än vad andra vill.
I inbördes ordning:
Plugga till ett tjänstemannayrke, helst inom ekonomi, få ett jobb inom tjänstemannasektorn, få en trygg inkomst, köp din bostad, avsätt pengar till ett sparande och pension, betala av din bostad, ta inga lån och se till att körkortet är taget och när du tror du träffar en bra kille, våga öppna dig, ge av dig själv och visa kärlek men framförallt låt dig älskas.
I inbördes ordning:
Plugga till ett tjänstemannayrke, helst inom ekonomi, få ett jobb inom tjänstemannasektorn, få en trygg inkomst, köp din bostad, avsätt pengar till ett sparande och pension, betala av din bostad, ta inga lån och se till att körkortet är taget och när du tror du träffar en bra kille, våga öppna dig, ge av dig själv och visa kärlek men framförallt låt dig älskas.
Jag skulle skriva att inte gå på KTH utan gå på KIs läkarlinje istället.
Jag skulle säga att jag borde satsa mer på vad jag vill inte inte anpassa mig till döds.
Bry dig inte så mycket om vad andra tänker och tycker om dig. Du kommer att lyckas karriärmässigt, men försök bry dig lite mer om vad för slags killar du faller för. Du kommer att bli rejält sårad av kille1. Sedan kommer din stora kärlek kille2 att lämna dig, men fortsätta älska dig. Vänta lite innan du börjar dejta igen, så du inte bara söker efter en trygg person eftersom du är sårad.
Försök aldrig få barn spontant för det kommer aldrig gå-gör ED direkt!!
Lita aldrig på dina s.k. vänner-alla kommer svika
Prioritera dig själv och ditt eget mående-inte andras på bekostnad av din egen hälsa!
Gå din egen väg och gör vad du vill-inte vad som förväntas av dig
Jag skulle säga spara mer pengar eftersom jag nu är värdelös och ensam
Du är vacker!!
Sitter här idag och undrar vad fan jag hade för synfel som inte insåg hur fin jag var!
Då tyckte jag att jag var fet och ful... Har alltid haft taskig självkänsla och dåligt självförtroende..