Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Har du något råd till ditt unga jag?

Relax och Gör det!
Men om jag ska skriva brev som alla ni andra så skulle jag väl kunna formulera mer kring orden jag har valt.
Lugn (relax) Ta en halvtimme om dagen till ingenting! och ha inte panik kring jobb, utbildning och sånt folk brukar stressa och bli deprimerade över. Ha kul! Det är det viktigaste.
Och Gör det! stå inte och vela! få tummen ur liksom. Vill du lära dig nåt nytt börja lära dig det! vill du prova på nåt nytt, som att åka vattenskidor så gör det istället för att stå där och fega ur.
Lämna dåliga relationer!
Spara mer pengar.
Börja inte röka.
Inget. För allt jag har gjort, har lett till där jag är idag. Och jag älskar där jag är idag, och de som är med mig. <3
Ha inte så bråttom med allt, du hinner vara vuxen med alla ansvar, pass på att vara ungdom och lev livet!
Till mig som 14åring.
Ha självrespekt! Du bestämmer över din kropp! Kärlek och sex är inte alltid samma sak. Det är inte kärlek han ger dig genom att du tvingas ha sex med honom eller göra saker som du inte vill. Du är värd bättre!
Spara dig för den rätta för han kommer att komma om några år :)
Älska dina föräldrar, din mormor och faster och visa det, det är de som kommer vara där för dig. Låt inte dåliga relationer få dig att må dåligt eller påverka din glädje, de är bara skit ändå och kommer inte göra dig lycklig.
Din lycka kommer enbart ligga i dina egna händer och du kommer att få kämpa för den, gör det! Ingen annan kommer lösa dina problem så följ ditt hjärta nu, oavsett vad andra säger, annars kanske det blir för sent.
Var beredd att sparka en jävla massa i pungen!! Var galen! Innan det är försent. Förlåt inte idioterna!!! Stå upp NU! Ta ingen skit