• Forumvärd

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
    Har du något råd till ditt unga jag?
  • Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
  • HäckHäxan

Ha tålamod, andas, försök finna ro.

Ungefär samma ord som jag säger åt mig själv idag.....

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anton Chigurh
    HäckHäxan skrev 2015-06-19 05:56:42 följande:
    Ha tålamod,

andas,

försök finna ro.

Ungefär samma ord som jag säger åt mig själv idag.....
    Håller med dig, Häckis, häromdan skulle jag kolla hur länge jag kunde hålla andan, jag klarade inte så länge, något mer än 2 minuter, hade jag fortsatt hålla andan hade jag förmodligen inte mått så bra idag. Jag hade varit, typ, avliden. Så jag håller med dig. 

Andas !!!

Må denna måndag, den 22:e juni i nådens år 2015, bli en för jävla skön måndag för din del, Häckis.

Stor kram //Anton WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • taxflickan7

vänta inte på att andra ska skapa förändring, gör nåt själv latis och sluta bry dig så mycket om vad andra tycker Skrattande

• Anton Chigurh
    taxflickan7 skrev 2015-06-22 12:16:14 följande:
    vänta inte på att andra ska skapa förändring, gör nåt själv latis och sluta bry dig så mycket om vad andra tycker Skrattande
    Två ord. Var det !!!
  • HäckHäxan
    Gathenhielm skrev 2015-06-17 00:09:15 följande:

"Sluta vara en sådan jävla idiot innan jag bankar vett i skallen på dig."

Reasons... we all have them, at times.
    Aha bra ord. Kanske skulle valt just dem istället.

Frågan är bara om man hade lyssnat alls egentligen. Jag betvivlar att jag hade gjort det.
  • HäckHäxan
    Anton Chigurh skrev 2015-06-22 09:01:44 följande:
    Håller med dig, Häckis, häromdan skulle jag kolla hur länge jag kunde hålla andan, jag klarade inte så länge, något mer än 2 minuter, hade jag fortsatt hålla andan hade jag förmodligen inte mått så bra idag. Jag hade varit, typ, avliden. Så jag håller med dig. 

Andas !!!

Må denna måndag, den 22:e juni i nådens år 2015, bli en för jävla skön måndag för din del, Häckis.

Stor kram //Anton WetKiss.gif
    Ja andas är av godo. Dina ord fick mig att känns enorm saknad efter badhuset här. Som tyvärr är nerlagt. Synd och skam var ett bra ställe att hålla andan på då och då.

Hoppas din dag blev helt jävla underbar! Underbara människor förtjänar fan underbara dagar och du är en underbar människa så det är inte mer än rätt att just du har underbara dagar!
  • Anonym (a och o)

Var inte så himla snäll hela tiden, våga säga ifrån och säj nej till det inte vill göra.

Sluta inte plugga för att du tycker det är svårt i skolan, skaffa dig en bra utbildning. Det ger dig jobb med hög lön.

Tro inte på allt som killarna kommer att säga till dig.

Var snäll mot dig själv och gör saker du tycker om.

Strunta i alla skvallerkäringar du kommer att möta i livet, det är DOM som har problem.

Låt dig inte luras av alla telefonförsäljare som kommer att ringa stup i kvarten, det kostar mer än det smakar.

• Ben66

Tänk dig för innan du väljer gymnasielinje.
    Arbeta inte för länge på samma arbetsplats.
    Sluta inte träna din kropp.
    Sitt inte hemma framför tv:n, gå ut och var social.
    Knulla mera.

• Anonym (RRb)

Var inte rätt för att vänta med sex.

• traveler

Jag skulle säga ta för fan inte den dyra hyresrätten. Bo hemma två år till och spara pengar istället.

Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?