• Forumvärd

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
    Har du något råd till ditt unga jag?
  • Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
  • Zadre

I två ord: VÄLJ FORDON!

En längre variant: Skoltrött och väljer Sam&Media? VÄLJ FORDON FÖR I H-VETE!

• MariaW93

Stå på dig och låt dem ej ta bort Dios mamma, lita på att du kan minst lika mycket som dem, du kommer ångra att du var feg, svag och osäker resten av ditt liv.

• Aspie

"Våga säga ifrån och våga kräv hjälp."

"Det kommer bli bättre."

"Anmäl svinen."

"Ingen klarar alltid allt och det är okej."

"Det går att lösa saker med andra medel, stressa inte för att passa in i normen."

• Anonym (nej)

Skaffa inte barn och framförallt inte så tidigt.

• Anton Chigurh
    Anonym (liten grå mus) skrev 2015-06-14 14:08:23 följande:
    Du är så JÄVLA snygg. Det är ditt dåliga självförtroende som gör att "ingen är intresserad". Bejaka din kvinnlighet. Le mer. Festa loss mer. Ut och träffa mer killar tills du kommer på vad du gillar. Gift dig inte med första bästa - och skaffa inte barn innan 30.

samt

Det kanske suger nu för att du är smart och "plugghäst", men du kommer trivas så jävla bra sen när du har möjlighet att göra det DU vill just för att du är jävligt smart och begåvad och jobbar hårt. Folk kommer se upp till dig för det.
    Det var då hemskt vad du svärjer !!! 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Breakdown

"Det blir bättre, livet är inte värdelöst, men sök hjälp nu med en gång så behöver du inte vänta tills du är 25 för att se ljuset i livet."

• Juleli

Hoppa inte av din högskoleutbildning. Bo hemma tills du har stadig ekonomi. Ta för dig av livet.

• Softy

Jag skulle säga:
    "Släpp inte taget om din bästa vän, du kommer ångra dig resten av livet om du gör det".

• Anonym (också släppt taget)
    Softy skrev 2015-06-15 21:37:34 följande:

Jag skulle säga:
    "Släpp inte taget om din bästa vän, du kommer ångra dig resten av livet om du gör det".

Varför släppte du taget?
Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?