• Forumvärd

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?

Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
    Har du något råd till ditt unga jag?
  • Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
  • Tezz01

Fortsätt plugga!!!
    Du är bra som du är
    Du får drömprinsen <3

• VIDE MI

1. Hej, vet du vad, det handlar ingenting om ditt utseende när du jobbar, kom i tid istället och prata med folk.

2. Nu måste du lämna, det kommer inte att bli bättre det som blir är att du tillslut efter många år kommer utveckla riktig panikångest och alkergier för din kropp kommer protestera och strejka pga all stress. Så gråt och må dåligt, gör upp en plan vad fu vill göra och lev, var inte rädd, du är så mycket mycket mer kapabel än vad dina föräldrar tror, du får tro på dej själv när ingen annan gör det.

• Anonym (ego)

Lägg inte för mycket kraft på kärleksobjekt, toppar och dalar på grund av osäkerhet runt andras känslor är slöseri med tid.
    Skit i om du investerat år i en haltande relation och inte vill "kasta bort" dem. Det blir inte bättre för att du lägger tio år till.
    Engagera dig mer i din familj, de kommer inte alltid att finnas.
    Anpassa dig inte överdrivet till din partner.
    Se dig själv utifrån, tycker du att den personen har en god relation och gör goda val?
    Tänk då och då igenom hur du tänkt dig din framtid och gör dina val utifrån det.
    Gå ut och ha picknick i naturen, en gökotta slår rännande på stan.

• Texasthecat

Plugga på

Det må kännas jobbigt just nu med skola, men du kommer tjäna på det i längden och skit i vad andra säger om dig. Tids nog kommer du förstå att du är den mest AWESOME person som existerar.

Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • Mizzteaze

Du kommer förlora mycket, gråta floder av sorg... Men du kommer få så mycket mer! Du kommer bli en häftig tjej och få skratta och le mer än du gråtit!

Du behöver aldrig räddas för du kommer vara stark genom varenda prövning. Tack för att jag finns! <3

• riboflavin

Inget jag kan förmedla med hjälp av bara två ord.

Men om jag får en hel mening på mig: Du kommer inte vilja ha barn om 15 år heller så satsa inte på relationer med män som vill ha barn med tanken att du kanske kommer ändra dig när du blir äldre.

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • KramKalas

-Du kommer få allt du önskar dig. Slappna av o njut av stunden, det du gör duger alldeles utmärkt så släpp prestationsångesten.

-Underskatta inte varmblodstravare som ridhästar, en sån kommer bli din stora häst-kärlek o framtiden.

• lövet2

Deppa inte i hop när det händer dåliga saker (för det kommer det att göra). Någon gång i framtiden kommer du att inse, att de dåliga sakerna gjorde dig till en bättre människa.

• EnGladPingvin

Du är vacker, talangfull och mycket starkare än vad du själv tror.

Oroa dig inte. Saker har en förmåga att lösa sig även om det inte känns så för stunden.

Löpning är terapi. Spring minst tre gånger i veckan.

Du kan inte förändra andra, bara dig själv.

Det är ok om inte alla tycker om dig. Vad andra tycker om dig är egentligen inget något du har något att göra med. Lägg inte energi på det.

Svar på tråden Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?