Suada86 skrev 2015-06-12 09:25:59 följande:
hahah ja men verkligen!! HAr också läst att de ibland stannar kvar..kanske bättre att de gör det för spermiernas skull ju hiihhi...vi får äl för lita oss på annan teknik då :)
Gillar att du har stenkoll på apparna! Jag laddade precis ned den Ovia....App junkie thats me ;) eftersom jag inte kör med temp så får jag väl ta ut svängarna där helt enkelt! Gillar systememt med poäng, lite kul ju haha
Vad bra att ni fick till det de dagarna! Det borde vara nog enligt vissa ju...så nu håller vi tummarna för er!!!! :)
Jag hade världens värk i nedre magen på vänster sida igår på kvällen, har aldrig hänt...kändes verkligen som ÄL! Hoppas det var det! Myste igår såå hoppas hoppas! Enligt en av mina appar skulle Äl vara igår så vi får la se:)
Jag har Bim 25/6 du då?
Haha,"enligt en av mina appar"! Helgardering är det som gäller! Man hör ju inte karlarna protestera precis :) hoppas ni träffade rätt direkt!!
ja håll alla tummar du kan! ÄL +6 idag. Hade en massa molvärk och ömma bröst några dagar efter ÄL. En superkramp/hugg högg till under fredagskvällen under någon minut, men har sedan dess ENBART haft superonda bröst. BIM 19/6.
Här kommer den eviga frågan: är det vanlig PMS, eller ovanlig bulle i ugnen?
Med pms tror jag inte jag brukar ha molvärk så tidigt, men å andra sidan känner jag ingenting NU. Inga kramper, inga flytningar, inte nåt...
Ska man fortsätta hoppas? Är det för tidigt att testa imorgon på ÄL +7 med vanligt test? (inte testa tidigt) Har du tänkt när du ska testa? Innan BIM eller efter?