Suada86 skrev 2015-06-11 08:28:15 följande:
Åååå jag har googlat exakt samma saker!!!! Så svårt att veta o om man känner av något så kanske man tänker att man överanalyserar hahahha :) det enda jag kände igår var lite typ som mensvärk men mini mini style... idag inget! Lite svårt att planera in för oss också...sambon var trött igår o jag också så vi hoppade myset..enligt apparna ska jag ha ÄL idag,12 elr 13/6...man blir ju helt vimsig :)
Vilken app använder du? Jag har typ 5 olika, förutom det att jag googlat en del på ägglossningskalendrar också...nojjig ggr ttusen eller målnriktad kanske :))
Inga trådaktiga flytningar ännu..men sen verkar det inte som att det är lätt att se heller...vissa säger att de fastnar på toapappret o då kan man se dem..nåt du märkt?
Om vissa bara fick till myset äl -1 &-1 så kanske det ändå finns hopp! Ååå hej juni verkligen...:)
Är vi tvillingar? Haha! Du hade ändå minimolvärk, jag hade nada! Eller...lite sådär vattninga flytningar men inget annat. Men vet du vad jag också har läst - att de där jädrans flytningarna inte alltid kommer UT utan stannar på insidan för att hjälpa spermierna in. Man blir ju knäpp av all info!
Jag kör med natural cycles där jag lägger in kroppstemperaturen plus en kulmysig app som heter Ovia. NC tillför ju statistik till mig beroende på temp och när mensen är, annars hade jag ALDRIG vetat hur lång cykeln. Ovia ställer du in själv, finns en massa funktioner, jag gillar poängen man får varje dag :) "vi måste sexa, det är 9,5 poäng idag!" Haha
Trots detta fick vi till det ÄL -1,1,+1. HOPPAS DET RÄCKER!! När har du BIM sa du?