Suada86 skrev 2015-06-03 09:50:01 följande:
Jag googlar också massa haha ;) men har enbart kört på folsyran nu 3 månader innan ungefär..blev rekommenderad det av gyn! Var har du hittat rosenroten och bidrottninggelen? Tar gärna emot tips vilket märke som kan vara bra ;) Har även funderat på om min sambo kanske ska ta något för hans små soldater hehe...överkurs i know!
Vi har funderat länge kanske ett år på att skaffa barn men pga eget företag och osäkerhet med ekonomin valde vi att vänta...Känns dock som att det aldrig blir "rätt" tillfälle så att säga. Vill att vi båda ska ha fasta tjänster så slipper man gå o oroa sig för det biten också. Kassiska tankar som många funderar över antagligen, men sambon kommer att få en fast tjänst inom kort och jag går på ett vik och väntar besked nästa vecka om det blir en förlängning (vilket dem i princip lovat)... sorry långt utlägg..
Hur och när bestämde ni?
Bara kul med långa inlägg tycker jag ;)
Jag äter arctic root och apiforce. Om de är bra vet jag ju dock inte ännu ;) Känner ingen märkbar skillnad direkt. Köpte på apotea. Min sambo äter zink (eller nåja, han försöker i alla fall, men minnet är väl sådär ;) )
Vi hade egentligen tänkt vänta något år, men så kom jag på att jag gärna vill byta jobb, och jag vill hellre avsluta gamla jobbet med att vara föräldraledig, än att börja nya med föräldraledighet. Så vi satte igång nästan på studs när vi kom på att det var så vi ville göra. Det var i oktober.
Åh, jag håller tummarna för jobben! Låter lovande :)