• Anonym (Mona Lisa)

Har ljugit en del för min kille

Jag har dejtat en kille i tre månader, vi bor inte ihop men han är min pojkvän (och jag älskar honom). Nu är det så att killen är ganska oerfaren på sex och relationer och så och för att det inte skulle bli konstig stämning har jag tänjt på sanningen och ljugit en del. Jag är hans andra tjej han har haft sex med. Han har varit i ett tidigare förhållande med en tjej ett par år och aldrig med någon annan. Jag har sagt att jag har vart med 3 killar innan honom, men sanningen är att det förmodligen är över 53. Därutöver säkert ett dussin tjejer. trekanter, gruppsex, gangbangs, bdsm och så.

Det här är egentligen inga grejer jag egentligen velat utan haft en del skumma killar innan. Jag gillar vanligt, enbart med honom. Jag ångrar det mesta. Jag är dessutom närmare 20 än 30 vilket förvärrar saken.

Jag vill sluta ljuga men det är svårt när man snärjt in sig i en massa lögner och man bara fortsätter på det spåret. Han tror att jag har ett ganska oskuldsfullt förflutet men det är en bit ifrån sanningen.    

• Svar på tråden Har ljugit en del för min kille
  • Nenne666

Du (.), jag ska kolla på en film nu. Tack för att jag fått ta del av din syn på kvinnor som vill behålla sin integritet. Ha det gött!

• Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:44:38 följande:
    Vilket måste göra det ännu enklare att berätta. Vad sa han när du berättade nu då?
    Va? Jag tänker inte fortsätta tjafsa med dig. Jag anser att diskussionen håller en så låg nivå så det är pinsamt. Sov gott!
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:36:58 följande:
    Nä, inte någonstans. Kvinnor och män skryter och gafflar lika mycket på sina olika sätt i sina olika sammanhang. Har du bott under en sten i hela ditt liv eller? Jag är kvinna och hunden du ser på min avatar är en tik och hon heter Agnes.
    På den runda sten jag bott på har jag i princip aldrig träffat en kvinna som brytt sig om sexuell historia när det gäller just akten, eventuellt relationen, men inte akten med ONS eller FWB eller så.

Däremot har jag nog aldrig träffat en man som tyckt det varit en bra ide att hans tjej blivit knullad av massa män som hon inte känner.

Så ser det ut på den här stenen, och man får nog ha kvinnliga skygglappar på för att både missa det när man pratar, men ändå ha perfekt gehör för det där när man handlar.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:40:12 följande:
    Jo. Du får tolka det hur du vill. Jag anser iaf inte att man varken ska lägga sig på sträckbänken eller lägga någon på sträckbänken i frågor som är helt obetydliga i den relationen man befinner sig i.
    Sträckbänkar och redovisningsplikt...du har då en speciell syn på det här, som kommer fram i de ord du väljer.

Om man pratar med varandra i en intim relation och helt enkelt bara pratar så är det inte så det känns. Jo, om man stöter på saker man inte kan prata om, då känns det sådär som du antyder med dina ordval.

Men det kan ju inte hända, eftersom män inte bryr sig om sexuell historia. Eller hur?
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:45:22 följande:

Du (.), jag ska kolla på en film nu. Tack för att jag fått ta del av din syn på kvinnor som vill behålla sin integritet. Ha det gött!

Integritet är när man kan stå för vad man gör.

En människa som är otrogen får inte mer integritet för att hen ljuger om sin otrohet, vilket din definition skulle medge.
  • Anonym (.)
    Nenne666 skrev 2015-05-16 22:47:07 följande:
    Va? Jag tänker inte fortsätta tjafsa med dig. Jag anser att diskussionen håller en så låg nivå så det är pinsamt. Sov gott!
    Nivån sätts av att du har två uppfattningar samtidigt.

1. Din man bryr sig om din historia alls.

2. Han bryr sig så lite att den är onämnbar och inte kan talas om.

Där har du ditt problem. Du är en omedveten hycklare. Vilket är basen för dina råd till TS.
  • Anonym (Tvärtom)

Jag gjorde tvärtom, jag hade bara haft en sexpartner innan min nuvarande och jag skämdes, så jag fabulerade ihop en massa fantasifulla sexhistorier som jag haft med olika personer (inte helt olik dina "riktiga") för att känna mig mindre oerfaren. Så pinsam var jag.

Det åt fullständigt upp mig i nästan två år, sen orkade jag inte mer och berättade sanningen. Det var så skönt att berätta att jag grät.

• Anonym (.)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2015-05-16 22:58:11 följande:

Jag gjorde tvärtom, jag hade bara haft en sexpartner innan min nuvarande och jag skämdes, så jag fabulerade ihop en massa fantasifulla sexhistorier som jag haft med olika personer (inte helt olik dina "riktiga") för att känna mig mindre oerfaren. Så pinsam var jag.

Det åt fullständigt upp mig i nästan två år, sen orkade jag inte mer och berättade sanningen. Det var så skönt att berätta att jag grät.

Du borde gjort som Nenne666 säger och bara blånekat all kännedom om din historia

Vad tyckte din partner om din första historia? Blev hen imponerad?
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:51:14 följande:
    Sträckbänkar och redovisningsplikt...du har då en speciell syn på det här, som kommer fram i de ord du väljer.

Om man pratar med varandra i en intim relation och helt enkelt bara pratar så är det inte så det känns. Jo, om man stöter på saker man inte kan prata om, då känns det sådär som du antyder med dina ordval.

Men det kan ju inte hända, eftersom män inte bryr sig om sexuell historia. Eller hur? smile1.gif
    Man samtalar utan tvång. Man samtalar och berättar saker för att man vill dela med sig och för att man tycker att det bidrar till relationen. Ger och tar. Inte för att man prompt enligt frågeställaren skall svara, för att han säger det. Vem är han att påstå att jag ska berätta mina intima relationer och sedan döma mig på svar eller ickesvar? Vilket jag givetvis inte skulle komma mig för att kräva av honom heller. Men du, nu är jag supertrött på den här diskussionen. Ska stänga ner... Vi kan iaf vara glada att vi inte behöver befatta oss med varandra i en relation iaf.
  • Nenne666
    Anonym (.) skrev 2015-05-16 22:55:52 följande:
    Nivån sätts av att du har två uppfattningar samtidigt.

1. Din man bryr sig om din historia alls.

2. Han bryr sig så lite att den är onämnbar och inte kan talas om.

Där har du ditt problem. Du är en omedveten hycklare. Vilket är basen för dina råd till TS.
    Det har aldrig vart mitt problem. Den enda som haft problem av min version är du och ingen annan... Åh vad du skriver. Nu stänger jag ner. Svarar imorn om du ska fortsätta att gaffla och hitta på. Hej hej!
Svar på tråden Har ljugit en del för min kille