Hur mycket kan Socialdemokraterna minska?
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
Med tanke på Socialdemokraternas kräftgång kan det vara roligt att sia om hur lågt S-skeppet kan sjunka till botten is nådd.
SD verkar inte lägga några egna politiska förslag av rädsla för att förslagen blir granskade.
SD verkar inte lägga några egna politiska förslag av rädsla för att förslagen blir granskade.
Hittills har denna strategi varit framgångsrik. Men vid något tillfälle måste väl ändå SD formulera sin egen politik. Därvid tror jag det är ett ytterst stort misstag att låta den ekonomiske talespersonen Sjöstedt hålla i rodret.
SD borde på något vis försökt dra nytta av klantregeringens pinsamma hantering av transportstyrelsekrisen. Om inte annat för att hålla sina positioner.
Fast jag gråter inte direkt över att SD backar
Socialdemokraternas vice gruppledare i riksdagen ägnar sig åt historierevisionism:
www.svd.se/s-moderaterna-gor-formellt-fel-i-ku-anmalan
Berit Högman (S): "Personligen tänker jag på Margaret Thatcher. Hon startade Falklandskrisen när hon hade det svårt hemma i sitt eget kungadöme."
Socialdemokraternas vice gruppledare i riksdagen ägnar sig åt historierevisionism:
www.svd.se/s-moderaterna-gor-formellt-fel-i-ku-anmalan
Berit Högman (S): "Personligen tänker jag på Margaret Thatcher. Hon startade Falklandskrisen när hon hade det svårt hemma i sitt eget kungadöme."