Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

mikamon skrev 2015-06-17 21:42:52 följande:
    soofa skrev 2015-06-17 21:16:55 följande:

När tänker du testa igen?! Mvh/nästan lika ivrig som Symetrical. :D

Haha ni är så söta! :D Jag har lite is i magen jag. Vi ska åka bort till svärfar imorgon så jag kommer inte testa nåt under helgen :p eventuellt imorgon men det känns som att det är tok för tidigt.. Sååå... Jag siktar in mig på må eller tis istället och hoppas på att mensen håller sig borta! Illamåendet har dämpat ner sig idag men har sjukt ömma bröstvårtor fortfarande, vafaaan. Jobbig "åkomma" mellan ÄL och mens. Har alltid det! :(

Hur går det för er?
    Vad är det för dumheter!??? Gravtest är minst sagt portabla, bara att trycka ner ett par sju stycken i väskan och så kör vi testrace från och med imorgon bitti!

Lever som sagt genom er andra nu. Börjar rycka i testaren nu när jag slutat blöda, men känns kanske liiiiite onödigt att börja med äl-test dagen efter att vul inte visade på att äl är på g än. Eller!?
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-18 07:56:50 följande:
    Haha ja ledighet kan vara både bra och dåligt ;) Bra är ju att man åtminstone kan ta det lugnt och inte stressa som man gjort nu på sistone.

vad spännande, då håller jag tummarna för både dig och mig. Det är tusan dags nu för den där fina lilla plusset! <3
    Symetrical skrev 2015-06-18 07:12:47 följande:

Vad är det för dumheter!??? Gravtest är minst sagt portabla, bara att trycka ner ett par sju stycken i väskan och så kör vi testrace från och med imorgon bitti!

Lever som sagt genom er andra nu. Börjar rycka i testaren nu när jag slutat blöda, men känns kanske liiiiite onödigt att börja med äl-test dagen efter att vul inte visade på att äl är på g än. Eller!?

Hahaha. Alltså dagens magknip! :D Jag tucker det är mest jobbigt att smyga med tester hos svärfar ;) gjorde der med ältest och det var jobbigt. Haha. Jag testade hursom imorse och ingen plus inte...inte minsta lilla skugga heller..men jaa.. Som sagt, kan vara för tidigt för test, eller så blev det inget. Det visar sig ;)

Hmm aldrig för tidigt för tester hörru! Eller ja jag väntade ca två-tre veckor efter mitt missfall men det var onödigt i mitt fall. Din ägglossning kanske kommer igång tidigare än för mig :)
    Ja, de oddsen känns ju lagom bra!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-18 08:53:20 följande:
    Hahaha, du är ju för jävla rolig. smile2.gif
    Gillar den omskrivningen för galen/manisk/besatt.
    När har du bim, babe?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-18 19:22:44 följande:
    Då är du på äl+8/9 då? Då kan det väl vara en nidis? Har dålig koll på dem och när de brukar träffa, men en vecka efter ägglossning ska väl inte vara ovanligt? Någon? :)
    Helt rätt min kära bundsförvant; 5-10 dagar efter äl är vanligaste tiden för infästning. Kan dock ske allt mellan 3-14 dagar i ovanliga fall.
    /Självutnämnd expert
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-18 14:27:00 följande:
    21-22 typ .

Idag kom det ljuuuuuustrosa på pappret när jag torkade mig. Hoppas det är en nidis och inte några förbannade spottings.

Jag har dessutom aldrig haft spottings förrän förra månaden då jag började tempa...
    Ååååh, spännande! När tänker du testa!?? Va? Va? VA!?!??? Jaså imorgon!? Ja, men det låter väl som en god idé, tycker jag!
  • Symetrical
    jzz2306 skrev 2015-06-18 19:40:07 följande:

En vecka kvar till bim för mig :) Jag har försökt att inte tänka för mycket och har lyckats ganska bra för ovanlighetens skull! Tänk va härligt det skulle vara att koppla bort allt i 10 dagar och sen komma på att "oj, jag hade ju bim för flera dagar sen och ingen mens än! Kanske dags för ett test?". Önsketänkande :)

Vad skönt att det verkar lösa sig Symetrical, jag har inte skrivit mycket men följt hela din historia.

Tack goding! Känns faktiskt inte alls jobbigt nu! Bara hoppas att äl inte drar ut alltför mycket på tiden.
    Håller tummarna för dig!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-18 19:43:04 följande:
    Haha, bara ett bevis på hur mycket du har lärt mig - my master. :D
    Stolt som en tupp, är jag!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-18 20:50:42 följande:
    Okej. Jag testar imorgon smile2.gif för din skull :-P haha

Har lite småilningar i magen nu men kan lika gärna känna av mensen som är på g. Tempen gick iofs upp ännu mer till 36.8 idag så den har inte börjat gå ner än iaf smile1.gif
    Åh, så spännande!!! Uppdatera asap!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-19 09:57:58 följande:

Åååååhhhh!!! Suck! Jag kan ana ett väääääldigt svagt streck men det ser inte rosa ut. Men det är nåt där iaf. Går inte att fånga med kameran iaf... smile4.gif Kanske ett spök.

Vänta ett par dagar då... smile4.gif

Men anar du nåt finns hoppet kvar! Lägg ut bild ändå, så kan vi analysera sönder den!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-19 10:31:38 följande:

Tjejer... Lite ljusrosa flytning idag på morgonen, Kan vara nidis eller mens på väg :S

Nidis *klapp klapp klapp*
    Nidis *klapp klapp klapp*

Hur är tempen?
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni