-
Hur går det, hjärtat? Mens? Spottings? Temp?mikamon skrev 2015-06-21 23:05:08 följande:Får du högre temp vid mens? Min temp sköt upp till 37 nu på kvällen. Brukar aldrig ha det typ. Blöder lite nu, skitars skit :(
-
Jag sa ju det! Wow! Stort grattis fining!Tassen skrev 2015-06-22 06:44:19 följande:
Omg! Jag ser inte i syne va?
Sitter och gråter, skrattar och skakar. Ska jag säga nåt till sambon eller göra nåt skoj? Han kommer ju ändå aldrig tro på ett sånt svagt streck
Äh, köp en kanelbulle och släng in i ugnen tills han kommer hem, eller nåt! -
Tror på positivt onsdag eller torsdag = äl torsdag-fredag ==> liggeri idag, onsdag och torsdag (fredag morgon ett alternativ ifall äl dröjer lite längre?)Aniroma skrev 2015-06-22 07:34:46 följande:
Tjejer, vad tror ni? Ni som är så klockrena på att förutspå ägglossning! När blir det för mig tro? ;) åker bort fredag-lördag utan sambon så hoppas det hinner bli innan det!!! Testat med morgonurin!
-
Såhär såg mitt ut nu imorse (översta, det nedre är från i torsdags)
Tippar på att jag får positivt typ lör-sön. Men återstår att se! Kan ha seg stegring ibland och har bara haft äggviteflytningar sedan igår och det brukar jag ha minst en vecka innan äl kommer. Dock kan det ju bete sig annorlunda nu efter MF, så jag är beredd! -
-
För att få helt exakt mätning skall man helst sätta klockan på samma tid varje morgon, föreslagsvis innan man vaknar av sig själv. Sjukt kul på semestern. NOT! Jag skulle säga att huvudsaken är att du gör det efter ungefär lika många sammanhängande timmars sömn. Och tempar du vid flera olika tillfällen skulle jag ta ett medelvärde.soofa skrev 2015-06-22 10:25:30 följande:Men WOHO, det är på gång i alla fall!
Du som kan det här med tempning, jag vet inte hur jag ska göra nu under semestern när mina sömnvanor ser något annorlunda ut. Vad är viktigast? Att mäta samma tid på morgonen eller efter samma antal sovtimmar? I morse varierade mätningarna 0,20 grader när jag mätte kl. 06:30 och kl. 08:30. -
Precis Tassen! Du får gå på torken (inte dricka en droppe vatten) och inte kissa på 4 timmar, så skall du nog få dig ett finfint plus och så imorgon bitti tar du det digitala och trycker upp ett fint "gravid 1-2" i nyllet på den där glädjedödaren till sambo du har! (Säkert bara en försvarsmekanism, men roligare att klanka ner på de små liven)soofa skrev 2015-06-22 13:17:12 följande:Men usch, vad jobbigt att du inte känner att du kan lita på det. :/ Har du bim i dag så ska du kunna testa med CB plus utan att det behöver vara morgonurin.
Uppdatera oss hur det går! -
PS. Förslag på replik vid uppryckning av positivt test i sambonylle:
"Read and weep, sucker! Read and weep"
/ond skåning -
Inkompetenta manssläkte... *muttrar som en bitter pensionär med bruten lårbenshals*soofa skrev 2015-06-22 14:18:32 följande:Ja, röstar också på det här! :D Jag tror idén till de digitala graviditetstesterna uppstod just efter en sådan här situation.
-
Aha! Jag kommer från sydvästra, men bor sedan 12 år tillbaka i Sthlm. Antar att ränderna aldrig går ur, dock!Aniroma skrev 2015-06-22 14:22:33 följande:Hahaha helt rätt!! ;)
Jag är också skåning! Bor i nv-skåne :)