Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

AngelinaAr skrev 2015-07-01 13:51:59 följande:

Skitbra nu har de utsatta sig med bild åxå..Satan!

Va? Vad händer!?!?? Vi vill ju se bild!!!!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-01 19:28:16 följande:

Men ska det vara starkt så många dagar :D?

Det kan det nog vara. Jag hade ju exakt så själv nu. Kanske beror på att man fått tidigt MF förra cykeln..!?
    Ligg i nu då!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-01 22:34:34 följande:

Kolla de sista två är en på morgonen och en nu hahah hur sjukt är.det nte det va ju fan tvärtom innan jue hahah e helt jävla täppt i nästan uhh..

phpx6KXLH16044.jpg

Skulle säga att det sista är helt positivt! Undrar om det är äl, trots att du egentligen har alldeles för hög temp för det!?!? Eller också är du gravid, men hcg inte är tillräckligt högt för att ge utslag på gravtest än?!?
    Här var mitt äl-test äntligen i princip blankt idag. Fick en liten tempdipp, men ff har i alla fall satt ut preliminär äl!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-02 11:10:36 följande:

Ja det är som mig kolla vad jag fick idag morgon haha

phpwzA4fF56605.jpgphpwzA4fF56605.jpg

Men är gravtestet helt blankt, eller?
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-02 14:52:55 följande:

Men idag har äggvita sekretet försvunnit.. Helt plötsligt klibbigt

Har du tagit nåt mer äl-test? Känns som att ägget borde ha släppt nu ifall sekretet ändrats så tydligt.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-03 20:45:20 följande:

Japp svagt var det :) känner åxå att det är över ägglossning har varit men samtidigt skeptisk till en graviditet då jag fick mens inan förra graviditeten efter missfallet...men vet aldrig ska nog tempa imorgon konstigt dedär med blod i näsan hehe spännande... Symetrical vad händer några symptom? Test??

Spännande värre! Älskar (kanske lite för mycket!) att analysera!
    Känner mig vrålgravid, men misstänker att jag inte ens haft äl eftersom tempen varit låg ett par dagar, så jag misstänker skengraviditet pga MF eller progesteronkrämen jag smörjer på. Mög!
    Återkommer imorgon!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-04 17:52:49 följande:
    Hej

Näe sluta.hoppas hoppas hoppas Thumbs up Sister!

Sluta älta på tempen du kanske missat,så kul vad har du för symptom då??Jag tog ältest idag svagt svagt och klibbigt så jag får väl relaxa lite har inga speciella symptom men om/när de fäster vet ingen det är då de börja kännas skumt hehe..aja då väntar vi lite då..Har du testat?
    Hahaha. Nej, inte testat än. Är ju bara på äl +6 eller max äl +8 om nu ägget mot förmodan släppte redan på fredagen (vilket jag inte tror) Tänker testa på måndag om jag inte fått mensen tills dess.
    Har sedan ett par dagar tillbaka haft rejält med molvärk, svullen mage, ömma bröst och känsliga bröstvårtor, typ förstoppning och lös mage om vartannat (frääääääscht!!!) och yrsel, nästan som svimningskänsla. Är helt orkeslös, men känner mig ändå harmonisk på nåt konstigt sätt. Kan dock mycket väl bero på det faktum att semestern började igår!
    Visst, ja. Känsligt luktsinne och blödande tandkött också. Med andra ord, sjukt skenis!!!
  • Symetrical
    RapidAngel skrev 2015-07-05 13:56:22 följande:
    Men hallå i kiosken! Sorry att jag tränger mig in (that's what he said!) men är det inte en "implementationsdipp" där på ÄL+4?
    Hahaha. Återstår att se!
  • Symetrical
    RapidAngel skrev 2015-07-05 14:07:05 följande:
    Öh, förmodligen är det så. Nästan garanterat. Men vi håller tummarna ändå för syns skull :D När är BIM?
    Med tanke på min löjligt korta lutealfas på 7-8 dagar senaste halvåret borde den vara imorgon eller på tisdag.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-05 10:56:41 följande:

Skenis my asså

Asså alla dom symptom så mkt kan man nte inbilla sig haha omg så kul...väntar sj åxå fortfarande har tempade när jag vaknade för skoj skull 37,2 exakt samma som förra gången där låg jag tills mensen uteblev..det där med temp kanske nte är på alla det är ju olika graviditeter åxå men du har ju alla symptom jag har bara förhöjd temp inget annat haha

Sant. Återstår att se! Är du på äl +2 nu, eller?
  • Symetrical
    Aniroma skrev 2015-07-05 17:57:20 följande:

Jag plussade nog idag! Jag är fortfarande förvånad, bim-5 men ett tydligt streck. Tydligare än det var på bim-2 förra månaden då jag fick mf. Men det konstiga är att både test-och kontrollstrecket är lite förskjutet till vänster, så det sitter inte riktigt där det ska. Vad tror ni? Får ta ett nytt imorgon på morgonurin och hoppas det sitter på rätt ställe då! :)

Som sagt, your eggo is most definitely preggo!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-06 09:55:09 följande:
    Hej

Vet inte faktiskt äl+4 kanske hade ju starka test sedan 30/6

Fram till 2 efter det sjönk det?

Va tror du
    Skulle tippa på att du hade äl den dagen testet gick från starkast till svagare.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-06 17:05:57 följande:
    Den 2/7 isåfall plus fem då utmärkt brukar få svagt runt plus 10-14 där någonstans
    2/7 blir väl äl +4? Känner du något konstigt förresten? Har du någon tempgraf vi kan analysera sönder?
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-06 20:37:26 följande:

Har fem test kvar jag kmr börja testa någon gång i nästa vecka när hade du tänkt testa?vilken dag plussade du förra gången? Symetrical

Förra gången plussade jag efter att jag fått missfallet, men kollade inte innan. Skall ta ett test imorgon bitti på äl +9 hade jag tänkt.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-07-07 10:23:07 följande:

Gjorde ett morgon urin nyss

Endå det är för tidigt

phpVWYwEJ93328.jpg

Kan absolut uppfatta någon form av streck där! Men helt galet tidigt isf ju!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni