Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Tassen skrev 2015-06-23 10:57:25 följande:
    Jag vill ju inte lämna er! Tänker stanna kvar och heja på er smile1.gif

Och speciellt på ditt sega äggo :-P
    Symetrical skrev 2015-06-23 09:45:47 följande:

Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!

Du kommer ju skrikandes och jagar oss med gravtest *TEEEESTA TEEESTA!!!!!*
    Hahaha. Ligger någonting i det där... :-P
    Klart du skall hänga kvar och följa oss! Annars får du med den här galna skåningen att göra!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-23 12:14:41 följande:

O grattis igen Tassen! Helt underbart! :D

Jag mensar på här jag (eller inte. Blöder typ iiiingenting). Vill bara att skiten ska vara över. Liiite molvärk men inte sådär farligt som jag annars har. Funderade faktiskt på detta- kan man ha mens om ägget inte släppts? Och om ja, blir den mensen annorlunda (blöda mindre osv)? För såhär lite har jag aldrig blödit. Första mensdagen brukar likna ett slakteri!

Slakteri! Aaahahahshhsa.
    Ja, jag har så när jag inte har haft äl. Blöder bara lite, knappt någon värk och lite fler dagar än annars. Fast å andra sidan borde du inte fått tydlig tempökning om ägget aldrig släppte..!?
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-23 15:37:14 följande:
    Nej men precis. Tempen tydde på ägglossning så jag hade säkert det, då jag hade andra symptom också :) Får kanske glädjas just nu att början av mensen går lugnt till ;) kan ju vända ikväll eller imorgon!
    Eller så blir det inte mer, utan din kropp har inte fattat att du är preggo än och så plussar du om några dagar!
    /den jobbiga optimisten
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-23 22:09:21 följande:

Äl + 9, bim - 7. Kan man tolka något av min graf redan? phpG35B9E93791.jpg

Skrämmande lik min senast när jag vart preggo!
    Går tempen upp ytterligare ett steg närmsta dagarna skulle jag nästan säga att det är en done deal!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 06:44:17 följande:
    Vaknade och mätte just, ingen stegring utan snarare en rejäl dipp (ner till äl-nivå precis som du skrev). Får hoppas på en sen implantionsdipp då, vet inte när de brukar komma. :) phpTSUWbj13598.jpg
    Ser mycket lovande ut! Megatempökning imorgon nu då. Heja ägget! Gro in dig ordentligt nu!!!
    Har du fått några mer känningar idag?
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 07:31:41 följande:
    Haha, vad bra! Och med megaökning menar du? :) Hoppas hoppas! Nja, molande värk i nedre delen av magen men har känt det till och från de senaste dagarna så jag har nog inga nytillkomna symtom i dag, nej. Inte än i alla fall. ;)

Men HEY, hur går det med din ägglossning?! Hur ser testerna ut?
    Helst rekordhögt, men jag nöjer mig med 0,3.

Ja, du... Igår hade jag liten tempdipp, vattniga flytningar och hög, öppen och mjuk tapp, så vi passade på att sexa till det.
    Idag hade jag 0,4 grader högre temp än igår (kan bero på tempning en timme senare..!?) och aningen svagare äl-test. Känner av massa molvärk fortfarande, men vet att det kan sitta i nåt dygn efter att ägget släppt, så det säger inte så mycket. Har ju inte fått positivt äl-test, men kan ha missat peaken å andra sidan, eftersom jag inte testade mer igår än tidigt på morgonen!
    Återstår att se hur äl-test och temp är imorgon!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-24 08:55:23 följande:
    Haha okej, då hoppas jag på minst 36,80 grader i morgon bitti! Denna tempning alltså - rolig men ångestframkallande på samma gång! :)

Men vad spännande då! Hoppas ägget redan har släppt nu då, i sådana fall tajmade ni ju in the love making perfekt! :D Hur många dagar innan positiva äl-tester brukar du få sådana symtom annars?
    Brukar få det typ minst en vecka innan positivt äl-test, men nu efter MF känns det inte omöjligt att kroppen beter sig annorlunda. Den som lever får se!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-24 10:12:05 följande:
    Mensar på här ;) Blöder inte mycket direkt och inte haft nån jobbig mensvärk som jag brukar ha annars. Tempen ligger snällt på 36.60.
    Det vill säga en bra bit över coverline..!??!!
    Dag att ta ett test snart igen, kanske..?
  • Symetrical

Fy baaaan vilken molvärk och illamående jag ligger inne med nu! Antingen är jag mitt i äl, eller också kommer den snart och lär bli en hej dundrandes sådan!

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni