Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

mikamon skrev 2015-06-22 17:41:51 följande:
    Gulle, tack för att du håller hoppet uppe när jag själv mer eller mindre gett upp <3

BIM idag eller imorgon. Molvärken har gått över nu på eftermiddan. Röda spottings men inte mer än så, nästan obefintliga! Blir nästan sur- är det mensen så vill jag ju att den ska komma igång ordentligt så man snabbare blir kvitt den :(

Såg att du bor i Sthlm. Jag med fast vi ska flytta till Gbg i juli :( :)
    Vad låg tempen på nu idag då?
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-22 16:38:20 följande:

Tjenare brudar

Hoppas ni mår bra

Själv fick jag mensvärk igår så jag testade för skoj skull kan ni hjälpa mig igår visade den starkast sedan svagt så jag våldtog manen igår..kan de va så tidigt efter missfall endast två veckor

Symetrical hur går det vännen?Miss u

Soofaaaa och du???

php7tj4YW06131.jpg

Oj, svårt att säga! Ingen av de är ju positiva, men kanske du missade peaken?!?
    Bra att du fick till lite liggeri för säkerhetsskull i alla fall!

Här har jag också börjat få äl-känningar sedan ett par dagar tillbaka, så har förhoppningar om att inte behöva vänta till cd 44 den här cykeln i alla fall!
    Såhär har mina två äl-test sett ut. Nedre från i torsdags och översta från imorse. Lite stegring är det allt!
  • Symetrical
    Aniroma skrev 2015-06-22 17:33:03 följande:

Tyckte mitt ältest va svagare nu på eftermiddagen än den va i morse...Men det kanske är vanligt när man hållt igång hela dagen o druckit vätska under dagen. Har ju inte hållt mig fyra timmar nu innan jag testade..

Jag får alltid starkast på morgnarna! Aldrig fått positivt något annan tid på dygnet, så det kan nog vara så för vissa! Du få väl se hur det ser ut imorgon helt enkelt! Spännande att följas åt och se om vi får äl ungefär samtidigt.
    Har du några tydliga äl-känningar? Sekret?

/äckelkommitén
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-22 18:24:03 följande:
    36.63 låg det på imorse. Igår visade tempen 36.71 men jag mätte inte samma tid.

Tempen går ner vid mens va? :/
    Mm. Förbannade temphelvete!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-22 18:28:12 följande:
    Haha. Ja det är lite svårt att se skillnad. Mina äggviteflytningar kunde man dock inte ta miste på. Le spermz kan man liksom inte "stretcha" på lika mkt som älflytningar. Jag kunde bygga typ 10-15cm långa broar med min flytning...haha :p Lite creepy faktiskt!
    Samma här!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-22 19:39:05 följande:
    Johopp..då får jag helt enkelt invänta tant Röd :(

Faaaan vad jag ska ligga vid nästa ÄL. Min älskling kommer inte få vara ifred!! Samtidigt vill man ju inte ligga för mycket? För spermiernas skull..eller? Äh, nej, vi ska köra på! Ligga ligga ligga...hela sommarn lång.... :'D
    Hahaha. Nej, har hört att "lagom är bäst" nån teori om att vissa mäns spermier behöver två dygn för att återbildas fullt ut, samt nån om att gamla kleggiga spermier kan ligga kvar och blockera the entrance, så att säga!
    Vi låg onsdag, fredag och måndag förra cykeln och jag hade äl onsdag. Räckte tydligen då. Tror att det är viktigare att ligga när man känner för det, så att det inte blir alltför mycket tvång. Fördelen är ju (iallafall för min del) att man blir så mycket mer sugen just kring äl. Antar att det är evolutionen som hjälper till där!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-22 19:36:34 följande:

Min ligger på 37.00

Sedan igår.

Oj, det lät högt! Vad har du innan äl?
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-23 07:49:14 följande:

Tog ett cb plus och nu tror jag verkligen på det och sambon tror också på det.

Jag är gravid!!

Tack till er som skrev grattis igår. Nu kan jag ta till mig det smile2.gif

Told ya, babe! Nästan löjligt glad för din skull, raring! Muah! (Pussljud)
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-22 23:41:56 följande:
    Ja. Nu tror jag bannemig att eländet är igång. Börjat få mensvärk och så verkar spottingsen övergått i blödning istället. Inte mkt men ja. Imorgon blir det säkert roligt :( Tagit värktablett i förebyggande syfte så jag inte vaknar av eventuell monstervärk.

Oh citerade nog fel. Symetrical bor i Sthlm ;p

Hahaha då är det säkrast att undvika staden ja ;) Fullt med skrikande småtjejer. Haha.

Jag gillar Gbg. Känner inte till stan så värst bra, men det blir mkt upptäckande nu under sommarn :) Min sambo kommer från västkusten.
    Okej att jag inte är jättestor, men så liten är jag inte! Och sååå ofta skriker jag inte att ni behöver sky hela Sthlm för den sakens skull!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni