Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Tassen skrev 2015-06-19 10:23:02 följande:
    Kan jag väl göra... Men det går inte att se något lovar jag

php0k5cy797339.jpg
    Kan också ana nåt, framförallt i nederkant! Hoppet lever!
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-19 10:38:17 följande:
    Jaa hoppas. Känner mig dock grinfärdig redan :(

Imorse innan jag gick upp ur sängen så fick jag molvärk över svanken. Det släppte dock efter ett tag. Inbillar mig att det var ägget som nöp till...hehe.
    Exakt rätt tänkt! Och därför du inte fått positivt på gravtest än!
    Äl +typ 10 idag, eller?
  • Symetrical

Nu ser jag ännu tydligare, Tassen!
    /tjejen som bekant inte har några egna test att analysera sönder.

• Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-21 12:27:36 följande:

Molvärk och ännu mera "rosa" idag :(

Tempen 36.71.... Blir troligtvis inget plus den här gången heller.

Hur går det för dig Tassen?

Men tempmässigt ligger du väl fortfarande ganska bra till..? Håller tummarna att spottingsen inte är spottings, utan din kropp som är lite trögfattad och tror att det är dags för mens snart, trots att du är gravid.
    Du har inte testat nåt mer?
  • Symetrical

Faktiskt lite värk i äggstockarna idag, aninen ömma bröst och flytningar som med lite välvilja skulle kunna tolkas som äggviteliknande. Blir till att ta ett äl-test imorgon bitti! Vore grymt oväntat, men kul om det blir nedsläpp redan den här veckan!

• Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-21 14:44:49 följande:
    Aktivt har vi försökt sen i december(var nära då men slutade i tidigt mf). Slutade med p-piller i april förra året och det tog lång tid innan äl och mens kom igång. Hur länge har ni försökt?
    Symetrical skrev 2015-06-21 13:23:33 följande:

Men tempmässigt ligger du väl fortfarande ganska bra till..? Håller tummarna att spottingsen inte är spottings, utan din kropp som är lite trögfattad och tror att det är dags för mens snart, trots att du är gravid.

Du har inte testat nåt mer?

Ja tempen har inte sjunkit utan håller sig över 36.60. Jag hoppas verkligen på att det är bara kroppen som fjantar sig, samtidigt så är jag beredd på det tråkiga :/ Jag tänkte testa mig när jag kommer hem. Sitter på ett tåg just nu. Blir inte morgonkiss när jag testar mig, men jag har inte kissat på många timmar nu :p Imorgon eller på tis är det bim.

Hoppas din äl är på gång nu! Heja äggo!
    Min nu kissade jag nästan ner mig av spänning!
    Mina tummar börjar bli blå så hårt som jag håller dem!
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-21 20:34:30 följande:

Åååååhhhh, alltså jag tror jag ska frysa ihjäl. Kanske håller på att bli sjuk och det är därför tempen inte går ner. smile4.gif

Två kvällar i rad nu har jag legat med dubbla filtar och fårskinnstofflor...

TESTA TESTA TESTA!!! *skanderar*
    (Alltså gravtest, inte fårskinnstofflor!)
  • Symetrical
    Tassen skrev 2015-06-21 23:02:11 följande:
    Fast nu är jag sjukt varm och rosig om kinderna.

Tror dock att mensen är på väg. Har lite ont och stickande känsla som det brukar kännas innan mens.
    När jag vart gravid med sonen var det exakt sådär! Gick och väntade på mensen, men någonstans visste jag ändå att den nog inte skulle dyka upp. Blodstasning i tummarna här nu!
    Uppdatera asap!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-21 22:34:57 följande:

Jag är så glad att jag har er här som jag kan gnälla helt öppet inför, och som peppar varandra när vi behöver det som mest!

STOR kram till er alla! <3

Kan inte annat än hålla med!
    Må oss alla plussa inom en månad, få bf tätt, hålla kontakten för resten av våra liv och bo så pass nära varandra att vi kan ha regelbundna bebis/tjej/gnäll-träffar!

/realist javisst!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni