Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

AngelinaAr skrev 2015-06-13 12:04:42 följande:
    Tack min vän...läkaren kom nyss in och sa att det sjunkit till 50 :) slipper op men kanske skrapning...oh ett mirakel endå :))

Jag och du ska följas sedan o bli gravida igen haha ska köpa värsta ägglossning kittet...men hur är det med dig ska du vänta lite tills nästa eller?är fortfarande inlagd pga smärtan fick nyss morfin.

Man blir ju fan knarkare när man.kommer ut härifrån hahaha..Nu är vi båda i samma sits :) det känns bäst slapp t.o.m titthålsundersökning
    Åh, vilken lättnad! Klart vi skall följas åt. Satsar på att bli gravida igen i slutet av juli och sen bf i april. Perfekt i min bok!
    Jag mår faktiskt riktigt bra. Sitter och njuter av ett glas rosé ute på altanen i 24 graders strålande solsken!
    Krya på dig nu, raring! Och passa på att punda så länge det är legalt!
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-06-13 11:17:43 följande:
    Enligt mina appar är bim den 30/6 men på grund av mina spottings innan förra mensen hade jag svårt att veta vilken dag jag skulle räkna som första cykeldag, så vem vet - kanske är bim några dagar tidigare. Ju tidigare desto bättre, eller hur?! :D Hur mår du?
    Spännande!
    Jag mår faktiskt riktigt bra! Skönt att allt verkar ordna upp sig av sig själv. Passar på att dricka vin nu när det är fritt fram!
    Kom precis att tänka på det att förra cykeln var första på mycket länge som jag inte fick spottings dagen innan mensen kom och då var jag ju också gravid, så verkar vara ett tecken på graviditet att spottingsarna (heter det så!?) håller sig borta.
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-13 18:43:23 följande:
    Hahaha...Flower power!

Senaste läkaren vet inte var graviditeten har suttit för nu blöder jag inget har bara kommit lite åt gången så dom vill observera till imorgon.. Dom vill att de själv ska komma ut innan dom gör ngt annat och jag har värsta ont i vänstra äggstocken där hon kunde se lite svullnad... Erbjöd mig nyss 5ml ???? morfin igen...Då är det väl bara att knarka på och Vara hög tills dom lekt färdigt med mig 'testkanin'haha a high one ! Shooohooooo yeeeeeeehaaaaaaa :) jag Ska åxå bli gravid direkt hahaha .Viva April Pluss! Kram på Dig..och Skål':)
    Hur går det för dig, vännen?
  • Symetrical

Här hoppas man på negativt gravtest asap. Haha. Så knäppt. Lever i tvärtemotvärlden just nu. :-P

• Symetrical
    soofa skrev 2015-06-15 13:44:03 följande:
    Ja, så märkligt egentligen. Men när det väl är blankt då hoppas vi på ett positivt test igen! Glad
    Precis!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-15 13:36:29 följande:
    Hej gumman

Hoppas du mår bra:)

Det vart ett missfall fast lite sent förra månaden var allt klart på tre timmar denna gång var de lite sent men jag börja krampa idag och blöder ut det nu...hoppas på juli nu....:) dudå!???

Hur har det gått är du färdig?

Kramissss
    Låter ju lite som mitt, förutom att det gick betydligt mer smärtfritt. Blöder pyttelite fortfarande, så får se hur det ser ut när jag är på återbesök hos gyn. Inte fått någon tid än, men blir förhoppningsvis nu i veckan.
    Har du fått någon återbesökstid? Skönt att det äntligen verkar vara på väg över för din del nu också!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-15 18:29:41 följande:
    Ja exakt samma säkert... Ja jag fick måndag.10.00

De hade sjunkit till.35 imorse.

Så nu är jag och mannen på hugget.men han frågade om jag orkade och inte typ ville villa någon månad för han blev livrädd när jag rusa in och ut till akuten...Detta missfallet var smärtsamt som satan..tog längre tid förra månaden gick det på tre timmar... Men jag blöder mer nu fast inga klumpar i sikte ännu...Kanske inte hann blev så mkt...vi följs åt så ser vi vem plussa före.

;d lets begin the new bebis fight!

Ska du vänta en mens?

Kramar
    Nej, jag tänker som så att så fort min gynekolog ger mig grönt ljus så kör vi igen! Har ju knappt ens haft ont eller mått dåligt av det här, så känns onödigt att vänta i onödan. Tänker som så att kroppen förhoppningsvis blir gravid igen när den är redo för det. Dessutom har jag så långa cykler numera efter förra graviditeten, så det vore trist att behöva avvakta en hel cykel!
    Själv då? Hur tänker du? Vill du köra på, eller vila som mannen föreslog?
  • Symetrical
    NellieMeja skrev 2015-06-15 20:26:50 följande:

Missfall här. Arg är jag

Mög är vad det är!
  • Symetrical
    AngelinaAr skrev 2015-06-16 01:15:30 följande:
    Hej...

Jag tänker samma som dig nu...men tvp missfall på raken pallar man inte bli ledsen man hinner knappt bli det för man nojja hur man sj mår...man får ta det naturligt helt enkelt och förstå att det inte är fel på en själv.. Jag kommer köra igång direkt..men problemet är att man blir rädd för bli gravid jag kommer typ inte bli så glad om jag ser plus..kommer vara vanlig tills jag är i vecka 12-13 det är då jag kommer reagera som om jag nyss plussat haha.

Orka hänga upp sig och bli dissad varje gång.. Hur många Mf har du haft? Tur att det är tidiga Mf vi har...man hade blivit helt knäckt annars...min läkare sa att jag bara skulle låta en mens gå förbi för kroppen återhämtar sig alltid så fort..frågade om jag skulle typ vänta några månader så inte det händer igen men han sa det va onödigt... När missfall inträffar så är det typ när som så egentligen skall man köra som vanligt och inte hänga upp sig på missfall annars blir man stressad mer ju..kan ju nästan framkalla de sj då..det är väl ren otur eller natutligt då det kanske är fel på foster osv...så vi kör på..ushh hatar långa cyklar när jag vart yngre så hade jag åxå typ mens varannan månad nu är den perfekt 28 dagar!men den kan ju alltid rubbas...men då är det bara Untz Untz Untz..... Som återstår :)

Haha ska fan våldta honom dag in dag ut denna gång. Hur lång är din cykel? KRAM hjärtat.
    Hahaha. Du är rolig!
    Jag har bara haft det här missfallet, så än så länge känner jag mig inte så nojig. Har du testat progesteronkräm? Jag använder det för att försöka förlänga min korta lutealfas, men hört massa positivt om den krämen angående tidiga missfall och spottings också. Väldigt tidiga MF kan ju bero på låg progesteronhalt, så med hjälp av lite extra tillfört progesteron har många som fått upprepade sådana lyckats genomföra DN hel graviditet!
    Min cykel har legat på allt mellan 28-51 dagar senaste halvåret, men håller tummarna att den kanske ordnar upp sig nu. Kan enligt min gynekolog göra det ibland efter MF.
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-06-16 05:09:44 följande:
    Spännande! :)

Jag ska försöka låta bli att testa mig på midsommar. Får jag dock nån liten blödning(nidis) eller andra graviditetstecken så tar jag nog ett test, annars ingen förrän på BIM-dan :)
    Vad är det för dumheter!?!??
    Du borde testa senast midsommar!
    /Hon den där som lever genom alla andra
    PS. Helt blankt gravtest imorse och nytt vul imorgon kl 10! Håll tummarna att alla missfallsrester är ute och att äggblåsorna dignar!
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni