Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
Får trösta mig med att kroppen kommit igång efter missfallet. Långa menscykler, men denna blev liiite kortare ;)
Tack för peppning, tjejer! Ni är för goa!
Helt rätt med positivt tänkande! Du är en trooper! :-*
Åh, vad jag (än en gång!) är glad att jag har er.
Röstar också för en hemlig Facebook-grupp! Redan styrt upp en sån en gång med stor framgång! <3
Nu (läs "efter 4 glas vin"!) har molvärken och svullnaden lagt sig typ helt. Håll tummarna för högre temp imorgon och svagare äl-test = operation nedsläpp genomförd!
Gaaaah. Jag fattar nada!! Fick ju positivt på ältest igår. Nu när jag tempade fick jag (inom 10 min) tre helt olika svar... 7.00 36.4, 7.05 36.2, 7.10 36.3... O nånstans där emellan fick jag även 36.0... Jag kan väl inte ha fått en höjning i tempen redan?? Om positivt test var igår eftermiddag vid 16.30 tiden? Det har ju inte gått 24 timmar sedan det positiva...my god va jag är trött på det här ibland. Varför kan det inte bara var enkelt. Typ ett sms: godmorgon! Idag har du äl och din temp är 36.0
. Eller: godmorgon du awsome kvinna! Nu är tempen på väg uppåt och det betyder att ägget har släppt! Ruva på nu!
Så frustrerande när det inte blir som man vill. Vilket rde ska jag lägga in i Ff?
Men visst är det sjukt irriterande?? Jag kommer håg att min tempkurva va annorlunda förra månaden och att jag nojade över att tempen inte steg så mkt som jag förväntade efter äl, men gravid blev jag ju ändå. Förra månaden låg jag på 36.3 innan äl och denna månaden på 36.0 vilket jag även gjorde förrförra månaden. Min kropp kör nån varannan månad tempgrej...
Ja jag röstar fortfarande på äl smset! ;) borde väl inte vara så långt bort med inbyggda fertilitetsmonitorer i kroppen ;)
Tror också du ska lita på tempen, vad låg den på imorse kontra igår?
När man kör tempning vad använder ni för termometer? Rumpan, munnen eller örat? Eller finns det andra sätt?
SÅ MINA BABES!
Nu har jag skapat en hemlig grupp på Facebook, så att ingen annan kan se den.
Ni kan PM:a mig era namn, så bjuder jag in er till gruppen! Kul!