• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • soofa
    SessanSessan skrev 2015-07-26 12:19:31 följande:
    Fem dagar med spottings? Men fy vad segt... När har du BIM? Hur ser din tempkurva ut nu?
    Jättesegt är det! Jag har beställt progesteronkräm som jag ska smörja med nästa månad, hoppas det kan hålla spottingsen borta. Min kurva den här månaden är inte att lita på, har haft en inflammerad fot vilket jag nu förstått är anledningen till mina höga värden. Äter kortison sedan några dagar tillbaka och sen dess har temperaturen börjat återgå till den normala. Tror mensen kickar igång imorgon.
  • soofa

Såhär ser den ut Sessansessan. Om du vill lägga in en bild på din kan du inte citera ett inlägg utan måste öppna ett helt nytt.

• halo83

Så var mensen här.... Vet inte om jag orkar med ett 15 försök, blir bara besviken

• soofa
    halo83 skrev 2015-07-27 02:52:50 följande:

Så var mensen här.... Vet inte om jag orkar med ett 15 försök, blir bara besviken

Men ni skulle väl söka hjälp nu efter sommaren? Förstår att det är jobbigt, det gör jag redan efter 4 försök..
  • frokenasta

Vad tråkigt :( förstår er! Jag tycker det är jobbigt efter två försök.. Tankarna far iväg. Men blir det inte skönt att ta beslutet att söka hjälp? Finns ju massor med hjälp idag.

soofa skrev 2015-07-27 07:11:23 följande:

Men ni skulle väl söka hjälp nu efter sommaren? Förstår att det är jobbigt, det gör jag redan efter 4 försök..

• halo83

Jo det litar åt det.. Han velar hit å dit. Men jag kommer iaf kolla upp om det är mig det är fel på först å främst.. Så kanske han följer med oxå

• Hildaisabell

Här går det trögt med. Ingen mens. Den borde kommit igår. Ingen mensvärk. Ett svagt streck på RFSU gravtest den 24/7. Negativt imorse. Fattar ingenting.

• Hildaisabell

Här går det trögt med. Ingen mens. Den borde kommit igår. Ingen mensvärk. Ett svagt streck på RFSU gravtest den 24/7. Negativt imorse. Fattar ingenting.

• soofa

Min mens har kommit igång under dagen. Nästa bim den 25/8, känns som en evighet dit just nu. :/

• soofa
    Hildaisabell skrev 2015-07-27 14:37:10 följande:

Vad konstigt! Har du testat med något annat test än RFSU:s?
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles