• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • soofa
    Hildaisabell skrev 2015-07-24 18:48:18 följande:

Gjorde precis ett gravtest.. Jag kan knappt tro mina ögon! Jag är helt skakig. php44gCZL86156.jpg

Åh, vad kul! Grattis! :)
  • halo83

Jag har lite ångest för morgondagens tempning... Vet ju att det kommer en tempdipp... Vill verkligen att den håller sig borta nu!!!

• AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-24 18:48:18 följande:

Gjorde precis ett gravtest.. Jag kan knappt tro mina ögon! Jag är helt skakig.

Fyfan, vad härligt! Grattis! :)
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-24 19:14:19 följande:

Jag har lite ångest för morgondagens tempning... Vet ju att det kommer en tempdipp... Vill verkligen att den håller sig borta nu!!!

Åh, samma här! Håller tummarna för oss nu!
  • Hildaisabell
    soofa skrev 2015-07-24 19:02:49 följande:
    Åh, vad kul! Grattis! :)
    Det är ju så svårt att ta en bild så man ser! Men det är ett svagt streck där. Min sambo ser det också. Ska ta ett till imorgon bitti. 2 dagar till mens och första försöket. Jösses! Det trodde vi aldrig!
  • Hildaisabell
    AmIAlone skrev 2015-07-24 20:03:39 följande:
    Fyfan, vad härligt! Grattis! :)
    Tack! Ett väldigt svagt sträck men ändå!! Håller tummarna för dig nu!
  • halo83

Ja nu håller vi dom stenhårt!!!

AmIAlone skrev 2015-07-24 20:08:26 följande:

Åh, samma här! Håller tummarna för oss nu!

• halo83

Som jag misstänkte blev det en dipp idag...så mensen kommer komma som en klocka . Neg på test oxå. Så jävla värdelöst de här,bryter ihop!

• AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-25 06:17:55 följande:

Som jag misstänkte blev det en dipp idag...så mensen kommer komma som en klocka . Neg på test oxå. Så jävla värdelöst de här,bryter ihop!

:(
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles