• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • AmIAlone
    halo83 skrev 2015-07-24 08:47:00 följande:

Trodde stenhårt på tempdipp idag men nu ökade den igen... Hmmm

Skönt :)
  • halo83

Har bim på söndag så dippen kommer nog i morgon.. Neg på test i morse

AmIAlone skrev 2015-07-24 08:48:36 följande:

Skönt :)

• halo83

Såhär ser min graf ut... Vågar inte hoppas än då alla symptomer är borta utom illamåendet och neg på testerna... Bim-2 idag

• Hildaisabell

God morgon!

Så här SR min graf ut idag.. Vet inte vad jag ska tro? Har fortfarande, sen ÄL, ont i "tjejmagen". Ska jag vänta till BIM eller testa innan? Beslutsångest!!!

• Ahlmen

Min mens är nu en vecka försenad och jag har redan tagit två GT som varit negativa, varav det ena var igår efter jag fick ett meddelande om att jag skulle ta ett. Nu vill den återigen att jag ska ta ett test? Dagen efter? Tempen ligger dessutom under linjen? Fick en dipp för två dagar sen och den har hållet sig låg sedan dess.
    Känns lite onödigt att ta massa tester som ändå är negativa ;P

• AmIAlone
    Ahlmen skrev 2015-07-24 10:20:28 följande:

Min mens är nu en vecka försenad och jag har redan tagit två GT som varit negativa, varav det ena var igår efter jag fick ett meddelande om att jag skulle ta ett. Nu vill den återigen att jag ska ta ett test? Dagen efter? Tempen ligger dessutom under linjen? Fick en dipp för två dagar sen och den har hållet sig låg sedan dess.

Känns lite onödigt att ta massa tester som ändå är negativa ;P

Vänta en vecka till och ta ett test då om inte mensen dykt upp. Brukar din mens vara regelbunden?
  • AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-24 09:38:03 följande:

God morgon!

Så här SR min graf ut idag.. Vet inte vad jag ska tro? Har fortfarande, sen ÄL, ont i "tjejmagen". Ska jag vänta till BIM eller testa innan? Beslutsångest!!!

Testa idag! :)

Jag fick neg idag. 4 eller 5 dagar kvar till BIM.
  • Ahlmen
    AmIAlone skrev 2015-07-24 10:32:56 följande:
    Vänta en vecka till och ta ett test då om inte mensen dykt upp. Brukar din mens vara regelbunden?
    Som en klocka! Men misstänker att jag har för mycket runt omkring mig plus att sambon är i Kina en månad så blir en hel del stress ;P

Skulle tro att den är på g, för det känns som om den ska komma när som helst!
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles