• aomj

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)

Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

• Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • frokenasta

Så tråkigt :( Men än har den inte kommit. Försök tänk på något annat! (Inte så lätt - jag vet...)

halo83 skrev 2015-07-25 06:17:55 följande:

Som jag misstänkte blev det en dipp idag...så mensen kommer komma som en klocka . Neg på test oxå. Så jävla värdelöst de här,bryter ihop!

• Hildaisabell

Alltså... Idag blev det ett negativt gravtest. Det jag tog igår såg även min sambo ett svagt streck på. Fattar ingenting. Tempade inte i morse, kunde inte sova och när jag väl somnade sov jag jätteoroligt. Tänkte att det var lika bra?

• längtar93

Hejhej,
    Jag är ny här och har nu tempat i en månad men använt en annan app innan och fyllt i ägglossning osv. 
    Enligt NC så hade jag ägglossning den 7/7 och min mens är nu 4 dagar sen. Mensen har alltid varit punktlig innan nämligen.
    Testade mig i morse med CB digital och det visade negativt, när kan jag testa nästa gång och hur länge kan jag gå utan mens och negativt test innan man kan vända sig någonstans? Läste att man kunde ta blodprov.

Jätteglad om någon kunde svara på mina förvirrade frågor.

• AmIAlone
    Hildaisabell skrev 2015-07-25 12:07:10 följande:

Alltså... Idag blev det ett negativt gravtest. Det jag tog igår såg även min sambo ett svagt streck på. Fattar ingenting. Tempade inte i morse, kunde inte sova och när jag väl somnade sov jag jätteoroligt. Tänkte att det var lika bra?

Försök ta det lugnt och ta ett nytt test imorgon eller om 2 dagar så får vi se vad som händer :)
  • sommarblomma1

Hoppar in här! Har precis börjat använda NC i försöken till en trea. Är dock väldigt oregelbunden! Är det nån mer som är det och funkar det lika bra då?

• SessanSessan

Vad betyder det här på grafen? Dipp igår med idag up igen? Brukar det se ut så för er innan mensen kommer eller kan gårdagens låga värde varit ett felvärde?

• soofa
    SessanSessan skrev 2015-07-26 07:44:31 följande:

Vad betyder det här på grafen? Dipp igår med idag up igen? Brukar det se ut så för er innan mensen kommer eller kan gårdagens låga värde varit ett felvärde?

Vilken dag är du på? Det är helt normalt med en dipp mellan äl och bim. Förhoppningsvis är det en implantationsdipp. :D
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles