Tråden för oss som använder NaturalCycles
Hoppar in här! Har precis börjat använda NC i försöken till en trea. Är dock väldigt oregelbunden! Är det nån mer som är det och funkar det lika bra då?
Hoppar in här! Har precis börjat använda NC i försöken till en trea. Är dock väldigt oregelbunden! Är det nån mer som är det och funkar det lika bra då?
Behöver lite hjälp! Vilken temperatur ska jag gå efter egentligen? Vakna till vid 7 och tempade 36,29 somnade om till nio och då låg tempen på 36.59, vilken bör jag gå efter?
Min kropp håller verkligen på att spela mig ett spratt! Nu har jag helt plötsligt älflytningar och är helt "öppen" down under! Om det är äl på g nu så har jag aldrig haft det så här sent innan. Blir att sexa till det just in case! Hur bör tempen bete sig om jag har äl snart?
Jaha. Då har mensen kommit. Hur i helvete kunde jag få ett positivt test med RFSU? Kommer aldrig mer köpa skiten. Vi båda är så himla besvikna. Vi var dessutom och sniffade på en ny liten människa idag. Vi räknar dagarna till nästa ÄL.
Tog ett ältest imorse (jag får alltid bäst utslag på morgonen) som visade starkt men inte pos. Dock får jag ganska starka alltid så får ta ett nytt imorgon och se om det stegrar. Tycker dock att det är konstigt om jag skulle ha äl nu! Detta eviga analyserande!