• sommarblomma1

Tråden för oss som använder NaturalCycles

Jag tog ett test på bim -4 idag som var blankt :( Kanske inte försent men det känns ändå kört tyvärr..

• sommarblomma1
    frokenasta skrev 2015-08-11 09:11:03 följande:
    Vad tråkigt :( Men ingen mens?
    Nej den bör ju inte komma förrän på lördag isf. Kommer inte testa innan dess iaf och så ska jag nog köpa ett annat test då de jag har är några billiga sådana och inte vet hur pålitliga de är.
  • sommarblomma1
    frokenasta skrev 2015-08-11 10:09:54 följande:

Det är väl bara CB digitala som visar så pass tidigt? Prova ett sånt? ???? Känner du några symtom?

Tror inte de digitala visar så tidigt. Tidigast från bim...
    Jag har haft lite ont i svanken och även känt av illamående idag. Kan väl lika väl vara skensymptom tyvärr... Dock känns det inte heller som om mensen är på g.. På lördag bör jag väl veta iaf
  • sommarblomma1
    halo83 skrev 2015-08-11 11:05:41 följande:

Igår hade jag så sjukt ont i magen, det lixom högg/ilade en massa så hade svårt att sätta mig ner och resa mig upp ... Idag på äl+6 fick jag en tempdipp. Kan det vara en implantationsdipp tror ni? El är det för liten skillnad ?

phpbeFWJP60963.jpg

Låter ju som det! Håller tummarna!
  • sommarblomma1
    snartsnartsnart skrev 2015-08-11 16:48:34 följande:

Min sjunker inte förens samma dag som mensen kommer.

Ok men då bör det iaf inte vara flera dagar innan :)
  • sommarblomma1
    Mila skrev 2015-08-11 15:31:02 följande:

Jag funderar på att skaffa detta för att få bättre ko på äl och min menscykel som är allt ifrån 28-40 dagar /: Jag äter just nu p-piller men mår väldigt dåligt av dem.

Frågor!
    Hur säker kan jag vara i början? Vi vill inte bli gravida förns nästa sommar.
    Måste jag ha den termometern?

Ibörjan kommer du få mycket röda dagar men när du har gröna dagar så ska det vara väldigt tillförlitligt!
    Du måste inte ha deras temp men ska vara en som visar två decimaler
  • sommarblomma1
    snartsnartsnart skrev 2015-08-11 16:47:25 följande:

Nu har jag köpt rosenrot för att testa nästa cykel. Nån annan som testat? Känner att mensen är på gång så hoppas rosenroten hjälper nästa cykel.

Nej jag har aldrig testat men har köpt hem och kommer börja äta på lördag om mensen dyker upp!
  • sommarblomma1
    Mila skrev 2015-08-11 19:21:01 följande:
    Okej, tack för svaret!

Ska nog köra igång, men vet inte om jag ska vänta tills jag har haft mens eller köra när jag har mens? Ska ha närsom
    Börja när mensen kommer eller innan.
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles