Ja det är lika bra att börja ladda upp med grejer. Jag är så tacksam för att jag skrev min inköpslista tidigt och började handla lite här och lite där ganska smått efter vecka 11, hittade man någonting till ett bra pris som jag ville ha så köpte jag det, ingen anledning att vänta till slutet med inhandlingen man har fullt upp då ändå. Nu är jag i vecka 32 och har varit hemma nu i två veckor sammanlagt ( semester innan graviditetspenning innan bf) och jag har verkligen ingen ork över till någonting, alla lillans saker står i högar men jag har ingen ork att ta tag i det, skjuter fram allt. Lyckas göra lite hushållsarbete innan jag måste lägga mig och vila igen, man får ta lite i taget och jag är glad över at jag inte sparat alla saker tills nu för ekonomin lär väl ändras drastisk denna lönen som kommer då jag var 50% sjukskriven sista veckorna innan jag gick. Tycker du gör helt rätt som börjar samla på dig saker nu :) man ska inte vara feg för att handla till sitt barn/ sina barn, vi väntar inte missfall :) :) :)
HRE skrev 2015-05-18 22:19:01 följande:
Jag fick en blödning i början och sen en mini-liten ett par dagar senare. Då fick jag tid på blödningsmottagningen. Sen har det varit lugnt.
Tänk om båda blastocysterna fastnat och delat sig....!
Jag har så smått blivit bekväm med att ta emot saker - har halva förrådet fullt nu med gåstol, textilier, gunga, pulka, babygym och allt möjligt. Måste ju ha dubbelt av allt så lika bra att samla på sig. Har tre Antilop-stolar nu så det ska väl räcka;.)
Har ofta barn på besök så mycket kommer till pass redan.