• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

• Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • Redan47
    Blomman701 skrev 2015-05-21 20:08:48 följande:

Redan du blir inte trött av ett tsh på 0,04, raka motsatsen! Men bra att de kollar dig för det är inget bra värde. Kan dyka upp obehagligheter som hjärtklappning med mer.

En dag i taget får det bli! :)

Hjärtat pickar mer det gör det....
  • TyckOmMig

Redan-angående ditt nu låga TSH värde så är det helt ok jag dippade också vid den tidpunkten men endokrina läkaren min var fullt nöjd och ville att jag skulle hålla mig där.Däremot var jag vid den tidpunkten extra flåsig andfådd och blå om naglarna emellanåt vilket kollades upp noga med lungröntgen och UL på mitt hjärta men allt var ok.Det kommer att stabilisera sig för dig med framöver ska du se.

• Redan47

Tack o Ok Tyckommig. Jag ät oxå jätteflåsig. Min vilopuls ligger 80-90. Andfådd. Ont i huvudet . Tröööööttttt.

Läste att tsh kan sjunka så sv högt hcg. Det har jag ju haft längre tid.

• Redan47
    JZ79 skrev 2015-05-22 10:05:24 följande:

Mycket blod idag Vi har fått en tid till gyn 10.30

Håll era tummar att vi får se liv..

ja håller verkligen tummar! vilken vecka är du nu? 
  • weeme

Håller tummarna!
  • Blomman701

Håller tummarna!!
  • TyckOmMig

Mycket blod idag smile4.gif Vi har fått en tid till gyn 10.30

Tummarna hålles hårt-hur går det vännen?
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus