Redan, det är mina leukocyter och neutrofila som är kraftigt förhöjda, men som jag förstår är det pga av Neupogenet. Min väninna sjuksköterska tolkade det som att man ska ta Neupogen tills de värdena går ner igen,... men jag vet inte.
Sen går monocyterna upp och ner och det är väl det som är mest oroande tror jag.
Men gud, att det inte gick att sätta dropp på dig. Mina vener är slitna men det går bra ändå. Kunde de inte sätta i handen?
Det låter märkligt med din värk. Jag tycker jag känner jättemycket i livmodern hela tiden och lite växtvärk borde det ju vara. Ibland får jag väldig ont i ryggen, intensiv smärta och läkaren sa att det är inte så konstigt - så är det. Jag är även lite andfådd ibland.
Jag har skrivit det i andra tråden också men: Boka in massor med dropp, vänta inte på blodprovssvar och Dr. D. Helt omöjligt att boka in med så kort varsel ju. Hellre ett dropp för mycket än för lite.
Lite synd är det att när man får sin behandlingsplan från Dr. D. så får man intrycket att man ska ta dropp 3-4 gånger och så är det bra med det. Samma med hans recept - de räcker alls inte hela graviditeten.