Redan och alla andra - jag är här!
Skrev stort GRATTIS till Snart Lycklig igår men det verkar inte ha gått fram! Hur som - nu är du bara LYCKLIG;.)
Var på spec. mvc idag - vet inte om jag är så impad. Mest en massa prat om min medicinering som de ju klart inte gillar. Enligt läkaren jobbade man mkt med Pred och Fragmin i Sverige för 20 år sen.... Hm, inte precis något IVF-kliniker erbjuder. Sen frågade han varför jag inte gjort behandlingen i Sverige! Vilket skämt, haha. Jag sa bara att är man gammal och singel är det förbjudet att bli mamma i Sverige;.)
Lustigt var också att i min journal så har en läkare jag aldrig träffat skrivit att Patienten kräver IL-dropp i hemmet. Va, sa jag? Enligt läkaren jag träffade är IL-dropp hokuspokus. Men helt ärligt hade ju denna tråd inte funnits utan denna hokuspokus;.)
Stod också att jag gått runt till en massa olika läkare och det gillar de inte heller. Nähä, sa jag, men om man inte vill betala för medicinen själv får man ju gå runt för att få recept översatta. För min MVC-läkare skriver inte ut ett skit - hon hänvisar till IVF-kliniker.
Hur som, bara en massa prat. Och så ska jag dit igen om några veckor för flödeskontroll och UL. Jag känner mig väl inte orolig egentligen - har ju varit på många UL och ska på RUL igen imorgon (hon hann inte med sist) men känner inte att någon riktigt har koll på mig. Min MVC gör inget i onödan så nu har jag bytt - ska dit på fredag.