BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Hoppar in här.. Hade BIM igår enligt period tracker.. Vågar inte riktigt testa eftersom jag hade ett MA 6 mars och bara haft en mens emellan.. Innan mitt MA låg mens cykeln på 24-26 dagar och idag är jag på dag 29.. Vi har försökt i 2 år och 9 månader och plussat endast 1 gång vilket som sagt slutade i MA.. Har inga symptom alls så jag antar att mensen bara blivit totalt rubbad efter MA.. Var helt säker på att den skulle komma för 3 dagar sen eftersom jag haft bruna flytningar till o från vilket är ett tydligt tecken för mig att den är på väg.. Håller tummarna för alla här inne..
Fick min mens idag, och ni som inte plussat: vi syns i bim juni 2015- tråden! Nästa månad får vi hoppas på att vi alla plussar! :)
Öööhh.. Fick precis en pytteblödning.. Men ingen mensvärk eller ngt. Ser ut som en nidis (om man googlar bland alla äckliga bilder) men känns som om det är försent för det?? ÄL+11 idag...
Så himla konstigt för jag tyckte verkligen det såg ut som om ngt jag inte haft förut. Det såg liksom inte ut som mens för de var mer "flytning med blod". Himla konstigt.
Det är säkert mens-spök dock!
Har BIM 26/5 men idag imors blödde jag lite..vad innebär det? Efter det är allt som vanligt (inget blod) ???
Öööhh.. Fick precis en pytteblödning.. Men ingen mensvärk eller ngt. Ser ut som en nidis (om man googlar bland alla äckliga bilder) men känns som om det är försent för det?? ÄL+11 idag...
Så himla konstigt för jag tyckte verkligen det såg ut som om ngt jag inte haft förut. Det såg liksom inte ut som mens för de var mer "flytning med blod". Himla konstigt.
Det är säkert mens-spök dock!
Hej! Får jag hoppa in här? Har min BIM den 25/5 alltså om 3 dagar, tog ett gravtest idag som visar ett svaagt streck, är jag gravid tro? Vad tror ni? skickar med en bild!
Hej! Får jag hoppa in här? Har min BIM den 25/5 alltså om 3 dagar, tog ett gravtest idag som visar ett svaagt streck, är jag gravid tro? Vad tror ni? skickar med en bild!