• siz

BIM maj 2015

Hej! Jag hoppar in här :) Vi har försökt att bli gravida sedan februari (jag vet, det har ej gått så lång tid) Har BIM 26/5 ...den här väntan känns som en evighet!!! Suck...

• siz

Ohh Grattis till plusset :) jag kan inte vänta tills 26:e och är så rädd för hur ledsen o besviken jag ska bli... :(

• siz
    GlitterLina skrev 2015-05-20 13:32:28 följande:

Jag fick detta idag..

Bara jag som ser nåt supersvagt??

Har inte Bim förrän 26..

Så du gjorde ett test idag? Jag har oxå BIM 26/5 men vågar ej göra ett test...bilde. Är inte så bra jag ser inte så mkt...
  • siz
    lanylena skrev 2015-05-20 14:41:58 följande:

Jag ser tyvärr ingenting, men å andra sidan är det lite för tidigt.

Avvakta ett par-tre dagar. Håller tummarna!

Är det verkligen tidigt? Det är 6 dagar kavar till BIM (jag har oxå BIM den 26/5) så blir lite nyfiken när ni säger att detr för tidigt? Hmm är lite ny inom detta :)
  • siz
    GlitterLina skrev 2015-05-20 15:04:56 följande:

Tack!

Hoppas hoppas på plus.

Vänta till tisdag så gör vi ett test ihop? :)
  • siz

Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(

• siz
    lanylena skrev 2015-05-21 08:11:10 följande:

Men du, du har ju inte BIM förrän den 26/5? Kan ju mycket väl vara för tidigt?

Tror du d? Faan jag tror inte d ????
  • siz
    Brinkly skrev 2015-05-21 08:13:52 följande:

Skönt att köra på något nytt. Börja om och starta på nytt! Lycka till! Snart händer det! Styrkekram

Tack så mycket
  • siz
    mankanjualltidhoppas skrev 2015-05-21 14:05:04 följande:

Hej. Vi var rädda att vårt mysande skulle börja bli ett nödvändigt ont och bestämde oss för att inte börja med tester och jag slutade skriva upp mysdagar och försöka ha koll på ägglossning. Vi slutade dricka alkohol för att det var det enda som kändes som att det kunde ge inverkan på fertilitet och var påverkbart.

Tror det är jätteviktigt att inte göra sex och samliv till press för då tappar man också närheten vilket ju är blä när man kämpar och är ledsen för att mensen dyker upp varje månad. Vi blev gravida denna månaden (3:e på 10 månader).

Det är ett lotteri och vi kan inget göra förutom att fortsätta att mysa. Alternativet är att ge upp och det är ju inget alternativ när bebisönskan har satt sig i märgen.

Ge inte upp, ta en månad när ni månar om varandra och myser när lusten faller på! Det kommer bli din tur! Håller tummarna!

Tack för dina fina ord, jo men det är sant, känns som man presser det dör hårt, som sagt jag har raderat mina ägglossningsappar o ska sluta skriva ner när vi myser o över analysera. Nu kör vi på din teori vi låtsas som ingemtimg och myser när vi känner för d (dock varannan dag hahahah) så har jag lovat att inte göra någon mer gravtest utan gör det endast om mensen är sen....i juni! Juni då fan ska vi plussa!!!
  • siz

Har BIM 26/5 men idag imors blödde jag lite..vad innebär det? Efter det är allt som vanligt (inget blod) ???

• siz

Jag hade äl igår så nu väntar kag på BIM som är 20/6 känns sååååååå långt bort....hoppas hoppas hopppas att det sker denna månad :)

Svar på tråden BIM maj 2015