• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • MissHelene
    anynumos skrev 2015-05-21 20:05:24 följande:

phpRpiau014197.jpg

Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.

Grattis!!! :D
  • GlitterLina
    linnsanbelle skrev 2015-05-20 17:29:01 följande:

Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Nu har jag testat :( :( inget kul!

Hoppas det bara va för tidigt..
  • Akire-84
    Kixpix skrev 2015-05-21 20:44:53 följande:
    Det är olika från kvinna till kvinna beroende på hcg-hormon. Jag fick plus på BIM-7.
    Vilket test tog du på bim-7 ? :)
  • Kixpix
    Akire-84 skrev 2015-05-22 09:01:08 följande:
    Vilket test tog du på bim-7 ? :)
    Jag tog ett cb+. Det blev ju inte jättestarkt plus. Tog ett till två dagar senare och så blev det ett plus.
  • Monsan

Hoppar in här.. Hade BIM igår enligt period tracker.. Vågar inte riktigt testa eftersom jag hade ett MA 6 mars och bara haft en mens emellan.. Innan mitt MA låg mens cykeln på 24-26 dagar och idag är jag på dag 29.. Vi har försökt i 2 år och 9 månader och plussat endast 1 gång vilket som sagt slutade i MA.. Har inga symptom alls så jag antar att mensen bara blivit totalt rubbad efter MA.. Var helt säker på att den skulle komma för 3 dagar sen eftersom jag haft bruna flytningar till o från vilket är ett tydligt tecken för mig att den är på väg.. Håller tummarna för alla här inne..