BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ja men de e ju typiska symtom :) bara de att mina var fejk ;) haha!
När ja tänker tillbaka så tror jag att jag "alltid" haft värk i äggstockarna för det mesta, så det kan vara spök denna månaden för mig med.
Jag ska testa på fredag (ÄL+11 och bim-4).
Dudå?
Min bloggkompis plussade på bim-7 och jag har fått hennes stickor så hoppas dom e positiva för mig med haha
Jag har hört fler som sagt så! Kommer mensen så ska jag absolut kolla upp. Inte van vid varesig mensvärk eller ägglossningsvärk. Men de sägs ju att efter man fått barn så kan man börja få besvär. Spännande vecka vi har framför oss, när tänkte du ta test? Jag kan nog inte hålla mig längre än Bim-4;)
Kul att vi har samma Bim :) så sugen på att testa två ggr om dagen fram till Bim haha :) :)
Ja men de e ju typiska symtom :) bara de att mina var fejk ;) haha!
När ja tänker tillbaka så tror jag att jag "alltid" haft värk i äggstockarna för det mesta, så det kan vara spök denna månaden för mig med.
Jag ska testa på fredag (ÄL+11 och bim-4).
Dudå?
Min bloggkompis plussade på bim-7 och jag har fått hennes stickor så hoppas dom e positiva för mig med haha
Kul att vi har samma Bim :) så sugen på att testa två ggr om dagen fram till Bim haha :) :)
Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?
helt överlycklig! !!
Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.
Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning!
Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
*lycka till, till mig själv (ska d stå)????
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(