BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag hoppas att det är symptom för dig!! Förra månaden hade jag verkligen jättemkt värk i äggstockarna/som mensvärk men det var inget :/ denna månaden har jag också lite ont fast inte riktigt så mkt som förra månaden. Hoppas det betyde något ;)
Lycka till!
Vad många vi är som snart ska testa:)
Om jag inte är preggo nu så måste jag uppsöka gyn för då blir jag orolig att det är nåt fel på mig. Äl ca 14/5 och sen dan efter har jag haft molvärk och nu senaste dagarna har lätt illamående krupit sig på... Längtar tills man kan testa!!
Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!
Så spännande :) hoppas jag kan hålla mig! Lycka till!
Jag hoppas att det är symptom för dig!! Förra månaden hade jag verkligen jättemkt värk i äggstockarna/som mensvärk men det var inget :/ denna månaden har jag också lite ont fast inte riktigt så mkt som förra månaden. Hoppas det betyde något ;)
Lycka till!
Jag hade beräknad mens igår så jag testade med vanlig cb imorse med morgonurin och blev ett plus direkt typ.
Och den digitala nu i Em. Min mens har varit lite oregelbunden men runt 29/30 dagars lång cykel.
Fick starkt plus 2 dagar efter bim med första barnet också.
Tack alla! !! ???
Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?
helt överlycklig! !!
Hoppar in här om jag får. BIM 30 maj. 10 dagar kvar alltså! första försöket på barn nr 3 efter mitt MA i v. 12 för 2,5 veckor sedan. Håll tummarna för mig!
Jag kopierar det jag skrev på något inlägg ovanför :)
Många test ska man ju inte testa med förrän på bim dagen :) men sen finns det för 4 dagar innan bim också :) (och det är ÄL+10).
Men sen beror det helt o hållet på din hcg halt i kroppen! Min bloggkompis plussade på bim-7 :)
Näääää!! :) vi har väl samma bim? 26/5? Vi testar på fredag!!
Växtvärk ska det stå. Typ som mensvärk men inte riktigt.
Inga ömma bröst eller illamående eller nåt annat. Mår som vanligt så har liksom inte riktigt fattat det än. Glad överraskning denna månaden! !! Lycka nu till ni andra med! !
Hoppas denna lilla skatt mår bra hela graviditeten och allt går bra! !!!
?
Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?
helt överlycklig! !!