BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
Har plussat och kan inte tro det! !! Inga känningar förutom typ lite växtnäring i livmodern och lite i ländryggen om kvällarna. ! !! ?
helt överlycklig! !!
Hänger på här!
Hade ÄL 14/5 och BIM nu den 28/5.
Jag har haft lite "mensvärk" i cirka 3 dagar nu och gasig i magen...
Tycker också att bröstvårtorna börjar ömma lite smått, men sen vet man inte hur mycket man känner efter bara för att heller
Tänkte försökte vänta med testet tills fredagen den 29/5 om inte mensen kommer... Men så svååårt att vänta!!
Första försöket men hoppas hoppas hoppas!
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
Här kom mensen idag :( nytt försök i Juni...
Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.
Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning!
Tack:) jag hoppas verkligen!
Håller tummarna för dig också!
Spännande! Har ju inte Bim från den 29 så borde nog vänta till början av nästa vecka. Men håller tummarna för dig på fredag, hade vart så kul att se ett litet plus;)