BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Nä va tråkigt :(
Tror vi kommer få följas åt i juni-tråden. Ska testa imorgon..
Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känna okej (med en massa trevligheter inbokat här framöver.
Hoppar över till junitråden, men fortsätter följa er andra här med spänning!
Få va trpkigt :( förstår precis din känsla men jag kan lova dig att det känns bättre snart igen och du kommer vara taggad till att börja försöka <3
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
Nä :/ got a feeling i'll be joining you!
Här kom mensen idag :( nytt försök i Juni...
Aj vilken "mens" värk jag fick helt plötsligt! Känns mycket i ryggslutet å lite i mage..Har nästan aldrig haft såå ont vid mens förut! Dessutom e det ju nästan en vecka kvar till Bim & min mens har jag typ aldrig fått innan beräknat!
Hoppas detta betyder nåt bra!
Nä va tråkigt :(
Tror vi kommer få följas åt i juni-tråden. Ska testa imorgon..
Helvette!! Gjorde ett test imorse (kunde inte hålla mig) och jag är inte gravid...suck! Så nu får jag vänta tills JUNI....Nu ska jag börja med en ny strategi! Jag ska radera alls mina ägglossningsappar, kasta alla mina ägglossningster, sluta äta rosenrot och sluta skriva ner dagar vi myser. Nu ska jag "sluta tänka" och bara köra på som ingenting. Lycks till mig själv :(
Hahahah!!! Tack för barnfasonerna!
Hoppas du har rätt! (Men konstigt nog så det jag också framför mig ett plus i augusti och en maj-bebis.. Jättemysigt men fyttirackan att behöva visa sig lättklädd så kort efter en förlossning. Kommer hålla mig inne hela nästa sommar)
Det ger du fan i! Du ska ta me tusan plussa den här månaden. Så det så! *stampar med foten i marken som en obstinat 3-åring*
Hahahah!!! Tack för barnfasonerna!
Hoppas du har rätt! (Men konstigt nog så det jag också framför mig ett plus i augusti och en maj-bebis.. Jättemysigt men fyttirackan att behöva visa sig lättklädd så kort efter en förlossning. Kommer hålla mig inne hela nästa sommar)