BIM maj 2015
Hej Hej! Jag hoppar från april-tråden då jag tyvärr inte plussade denna månad. Mensen kom idag!
ÄL 10/5 och bim 26/5
Hej Hej! Jag hoppar från april-tråden då jag tyvärr inte plussade denna månad. Mensen kom idag!
ÄL 10/5 och bim 26/5
Någon som kan svara på varför jag har "mensvärk"? Det är ju på tok för tidigt för mig att ha mens i varje fall. Men det kom igår och har hållt i sig. Hade ÄL 10/4.
Ja, tänk om man bara fick ett kvitto där det stog "godkänd" så slapp man oroa sig! Min sambo blir kocko på mig när ja säger "i sommar MÅSTE ja va gravid" han tror inte de e nyttigt att ha den inställningen, haha
Jaha då var det den här tiden på månaden igen. Väntan...får jag mens eller plus?! Har haft regelbundet sex både kring förväntad äl och före/efter. Får se inom närmsta veckan om vi lyckats denna gång. Har försökt sen i oktober. För varje negativt test blir jag mer orolig över om jag kan bli gravid istället för när.
Det finns massa sidor kan man kolla det på! kika här o följ länken www.mammaprat.blogg.se
Just skulle fråga er en sak också gällande bf. Hur räknar man ut det? Jag har tänkt att plussar jag nu så blir bf januari. Tänker jag rätt?
Syns tydligt stort grattis!! Då har du nog BF typ samtidigt som min bloggkompis :) hon plussade i onsdags på bim-7 men jag fick mensen i onsdags så vi får köra en månad till :)
Bättre bild
Det är vanligt att det kommer lite blod i samband med ägglossning så jag tycker det låter som det :)
Nu förstår jag ingenting ???? jag blöder nu men hade fast gubbe igår?
Mens? Eller hur kan nidblödning va?
Haha! Jag tog ett ÄL-test nu (mitt första någonsin) och det var så negativt så det kändes som om den skrattade och sa "du kommer aldrig någonsin få ett positivt test". haha, det var väldigt svagt men eftersom jag har ÄL i helgen så tänkte jag att lite utslag borde den ju ge Men nu är det väl bara att testa varje dag så ska den väl öka något!
Har lagt upp en bild om ngn vill se www.mammaprat.blogg.se
ps! Kixpix, supertydligt ju!! :) Hur långt är det till bim nu?
Såklart är första bilden dålig! Svårt att ta en bra bild. Andra ser ut såhär