• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • debbie85
    mankanjualltidhoppas skrev 2015-05-19 17:02:02 följande:

Hej. Måste hoppa in här och delta.

Har ett MF och ett MF i bagaget sedan vi började försöka för 10 månader sedan. Fjärde månaden nu efter skrapning efter MA. Har varit en mycket tung tid och ägglossningstester och dylikt har vi inte velat hålla på med eftersom samlivet nu också blivit så mycket viktigare och att behålla och lusten har varit A och O för relationen.

Började få bruna flytningar några dagar innan bim och tog ett gravtest på bim men negativt. Meeeen mensen kom aldrig, bara en sporadisk beige flytning. Sex dagar efter BIM tog jag ett gravtest bara för att återigen räkna bort denna månad. Men icke. Det var så positivt det kunde vara. Molvärken var inte en väldigt okaraktäristisk mens utan växtvärk. Är SÅ lycklig och kan inte fatta att jag får en tredje chans att få vårt efterlängtade barn! ????

Wow! Vilken historia! Du ger nog många hopp nu om att man kan plussa senare än BIM även om det är negativt på BIM. Härligt! Stort grattis och hoppas att allt går bra!
  • Angie4
    lanylena skrev 2015-05-19 07:18:10 följande:

Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?

9/5 Erica1985, Jini Shearer

10/5 Ljh87, lawendel, Mileya11/5 sowe81, Hanzi, Malin84512/5 Angdev, Fronten, waan

14-15/5 cleo

15/5 Kolan9116/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka9417/5 Spring16, Angie418/5 Jullan1989

19/5 natlin, MatildaMilano20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical

Jag plussade i söndags! Beräknad till 16/1
  • GlitterLina

Suck, känner knappt några gravsymtom som jag gjort alla de andra månader :(

Släppte nog aldrig nåt ägg trots mina glada gubbar på ÄLtest

• lisafisa22
    Maj18 skrev 2015-05-19 15:58:33 följande:
    Glömde även fråga hur länge ni har försökt och är det första barnet??
    Ja det här är första barnet och jag slutade med Cerazette i början av april så detta är första månaden (enl mig) eftersom jag inte fick första mensen förns 1a maj :)
    Själv då? Hur länge har ni försökt?
  • Symetrical
    GlitterLina skrev 2015-05-19 23:41:42 följande:

Suck, känner knappt några gravsymtom som jag gjort alla de andra månader :(

Släppte nog aldrig nåt ägg trots mina glada gubbar på ÄLtest

Då är du säkerligen gravid! Känns som att det är en oskriven regel att det är när man känner som minst som man är gravid.

När är bim?
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-20 07:19:40 följande:
    Då är du säkerligen gravid! Känns som att det är en oskriven regel att det är när man känner som minst som man är gravid. smile1.gif

När är bim?
    Fint sagt ;)' hoppas det e så!!

Har Bim 26 maj
  • Maka94

På BIM+4 kom den, nu ska jag försöka samla mig och hoppas den är över fort :(

• lanylena
    Maka94 skrev 2015-05-20 09:30:15 följande:

På BIM+4 kom den, nu ska jag försöka samla mig och hoppas den är över fort :(

Neeej, vad trist! Stort lycka till nästa gång. {#emotions_dlg.flower}