BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Hej på er med BIM enligt nedan! Hur går det för er?
9/5 Erica1985, Jini Shearer
10/5 Ljh87, lawendel, Mileya
11/5 sowe81, Hanzi, Malin845
12/5 Angdev, Fronten, waan
14-15/5 cleo
15/5 Kolan91
16/5 NellieMeja, EliWe, Tassen, Maka94
17/5 Spring16, Angie4
18/5 Jullan1989
19/5 natlin, MatildaMilano
20/5 MartinaLarsen, Donner82, Symetrical
Tänkte hoppa in i denna grupp!? Planerar barn nr 2. Storebror är 2 år nu och vi vill så gärna ge honom ett syskon.
Slutade med cerazette i början april och fick mens efter ca 3 veckor (30april) vi körde två dagar innan ägglossning samt dagen på ägglossning. Har BIM runt 29 maj så nu går jag runt och hoppas att det har tagit sig :)
Första barnet tog runt 15 månader av oskyddad sex att bli gravid med så jag hoppas att tvåan inte dröjer lika länge.
Har kört med folsyra, rotenros och bidrottningolja denna gång för att öka chanserna
Efter alla era kommentarer plockade jag fram testet och tog isär det. Här är det ju alltså torkat. Ser ni samma sak än? Eller är det bara färgrester?
Efter alla era kommentarer plockade jag fram testet och tog isär det. Här är det ju alltså torkat. Ser ni samma sak än? Eller är det bara färgrester?